"Ømme pupper"

Catski

Forumet er livet
Jeg er førstegangsfødende og 19+1 ut i svangerskapet nå.
Jeg er fortsatt veldig øm i puppene, og lurte på om noen vet sånn ca hvor lenge dette kommer til å vare.
Forhåpentligvis ikke fram til i februar.

Eg er no 17 veker på vei og syns det har vorte MYKJE bedre! Kunne ikkje kome borti dei før uten at det var forferdeli vondt!! [&:] No er dei bra! [:)]

Ja de er drittvonde, også har jeg liksom "såre" brystvorter. Ubehagelig! [:'(][:-][&o] Og tenk så vonde de blir med melkespreng og enda mer sårhet!! [:D] *gleder meg*

Jeg har ikke vært så øm, men igår begynte det å klø noe forferdelig på venstre pupp! Klør enda! Skjønner ikke hva det er...

Mine har blitt mye bedre, men de er fremdeles veldig ømme av og til, særlig brystvortene. Det stikker i dem også, særlig hvis det er litt kaldt og jeg fryser. Det er ikke noe godt! Men siden jeg har hatt så få symptomer på svangerskapet ellers (jeg har jo knapt vært kvalm...), synes jeg det er litt ok å faktisk kjenne noen tegn også! [:D][;)]

ORIGINAL: Nala

Mine har blitt mye bedre, men de er fremdeles veldig ømme av og til, særlig brystvortene. Det stikker i dem også, særlig hvis det er litt kaldt og jeg fryser. Det er ikke noe godt! Men siden jeg har hatt så få symptomer på svangerskapet ellers (jeg har jo knapt vært kvalm...), synes jeg det er litt ok å faktisk kjenne noen tegn også! [:D][;)]

Helt enig! Det er ett av få svangerskapstegn jeg har hatt, så jeg er bare glad jeg kjenner noe egentlig. Trøtt som ei strømpe hver dag da, det skal jeg ha [:D]

Jeg var veldig øm, og hadde vondt de 2 første månene!!! Nå kjenner jeg ingenting!!![:D]

Back
Topp