Ømme pupper

*Schmoopy*

Elsker forumet
Puppene mine er så ømme hele tiden, og brystvorten er så vonde..

Har dere det sånn?

Nei sliter ikke noe særlig med det hverfall,heller ikke sår [8|]

JAAA jeg har[:'(][:(]

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

har du ikke sjekket deg ennå[:-]

Nei, prøver liksom å innbille meg at det skal være sånn da[8|]

ORIGINAL: *Schmoopy*

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

har du ikke sjekket deg ennå[:-]

Nei, prøver liksom å innbille meg at det skal være sånn da[8|]

samma her, tror liksom at det skal gå over[8|]
skal høre med helsesøster på mandag jeg, da kommer hun på hjemmebesøk=)

Litt ømme er dem, men ikke noe veldig merkbart..  Kanskje det er trøske? Eller er du sår?

Har liksom vært innom alle de der stadiene, men nå har det stabilisert seg[:)]! Har hatt skikkelig spreng, bhen str D cup var liksom altfor liten (normalt bruker jeg B cup), så kom verken med kuler-endte opp med flere varme dusjer med massasje, så ble puppene myke igjen, men så innmari ømme at jeg hylte bare noen kom borti. Men nå-helt fint!!!

jaaaa, jeg har hatt kjempevonde pupper... Har store sprekker på begge brystvortene, men det blir bedre og bedre, heldigvis... sta som jeg er nekter jeg å gi opp, enda mannen min har bedt meg flere ganger.. Han vil ikke ha 2 gråtende jenter sier han.. Det går over, og det er normalt, dessverre..
Jeg har snakka med hs om det, og hun suger riktig og alt er bra, vi har bare hatt startvansker.
Har begynt å gi henne flaske på natta da, så jeg sparer puppene for 2 måltider og det hjelper stoooort her i gården!

Jeg gjør det samme som deg.. har såre bryster men pumper den verste puppen og gir henne på den gode. så får hun det jeg har pumpa på flaske om natten. Begynner å komme seg, men har grått mye når jeg har lagt henne til, helt utrolig smertefullt, kunne nesten ha født en gang til for å slippe den smerten. Men de begynner å herdes nå.. håper av hele mitt hjerte at det går over slik at jeg kan gi henne pupp hele tiden..for når hun tar flaska så sluker hu den på 123 :S ender opp med at hun gulper mer enn vanlig :S

Jeg operere med ordtaket NO PAIN NO GAIN akkurat nå.. skal få det til[:)]

Ikke pokker om jeg vil gi meg nei..... Har også hatt driiit vondt, fortsatt veldig ømt, men det er fordi jeg har fått trøske. Det iler i puppene og under armen og bak i ryggen. Har fått mycostatin, så det har hjulpet litt!

Fikk trøske pga kjempe såre brystvorter i starten.....
Gleder meg til det ikke gjøre noe vondt i puppene. Nå er det ikke smertefullt å amme, men vondt i mellom.....[:D][:D]

ORIGINAL: Mariet

Alvorlig sårt, og det blør fra den ene [:(]

iiiiiiiik blitt så gale nå? Du får prøve å lufttørke de samt smøre deg med brystvortekrem [:)]

ORIGINAL: ~Buble~

Ikke pokker om jeg vil gi meg nei..... Har også hatt driiit vondt, fortsatt veldig ømt, men det er fordi jeg har fått trøske. Det iler i puppene og under armen og bak i ryggen. Har fått mycostatin, så det har hjulpet litt!

Fikk trøske pga kjempe såre brystvorter i starten.....
Gleder meg til det ikke gjøre noe vondt i puppene. Nå er det ikke smertefullt å amme, men vondt i mellom.....[:D][:D]

er det jeg mistenker jeg har fått her og, men utsetter og utsetter og kontakte legen... prøver å overbevise meg om at det skal være sånn.. Men overbesningen fungerer dårlig foreløpig[:-][8D]

ORIGINAL: Mariet

Alvorlig sårt, og det blør fra den ene [:(]

sånn har jeg det å[:(] fyyy så ondt det er.
og det blir bare verre om jeg pumper meg, begyner å blø da også[:(]

har det oxo sånn ...er såååå vondt....håper det snart går over har ikke lyst og gi opp....

Back
Topp