Ømme pupper

Julibaby18

Blir kjent med forumet
Hei:-)
Det jeg skal spørre om nå er kanskje litt rart,men hvor på puppene hadde dere vondt når dere ble gravide ? Jeg er 8dpo i dag og i går så begynte jeg og kjenne at jeg hadde veldig ømme pupper og da spesielt på sidene og oppover mot brystkassen, jeg jakter og var på skyte trening i går og kjente at det var veldig ubehagelig og ligge på magen og da få noe inntil brystet, aldri opplevd før.. kjempe glad for svar :-) klem til alle :)

Jeg hadde ømme/såre brystvorter når jeg ble gravid. Har ofte litt ømme og større pupper(på siden av og "rundt" puppene på en måte) i dpo-dagene selv om jeg ikke er gravid. Så det trenger dessverre ikke bety graviditet. Men krysser fingrene for at det er det :)

Last edited:
Hei:)
Det jeg skal spørre om nå er kanskje litt rart,men hvor på puppene hadde dere vondt når dere ble gravide ? Jeg er 8dpo i dag og i går så begynte jeg og kjenne at jeg hadde veldig ømme pupper og da spesielt på sidene og oppover mot brystkassen, jeg jakter og var på skyte trening i går og kjente at det var veldig ubehagelig og ligge på magen og da få noe inntil brystet, aldri opplevd før.. kjempe glad for svar :) klem til alle :)
Det er nok litt individuelt, men sånn du beskriver det er sånn jeg har hatt det i begynnelsen av mine graviditeter. På sidene og oppoverSmile har lest det kan være pms også, så ville tatt en test om etpar dager.

Det er nok litt individuelt, men sånn du beskriver det er sånn jeg har hatt det i begynnelsen av mine graviditeter. På sidene og oppoverSmile har lest det kan være pms også, så ville tatt en test om etpar dager.

Ja for alltid litt små ømme pupper men ikke sånn som nå, Hmm spennende og se om der klaffer denne mnd :-) takk for svar :)

De siste gangene har jeg fått vondt i brystvortene ved graviditet og så kjentes brystene større og oppblåste ut. Ellers er de vanligvis ømme fra en uke før TR, men det kjennes ikke likt ut. Men som det sies over er nok dette veldig individuelt. Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer, så det kan jo også variere.
Krysser fingrene for at du har en spire nå :)

Back
Topp