Ømme pupper...

ØnskemammaFeb16

Forelsket i forumet
Noen som har noen erfaring på hvor lenge puppene er ømme? Jeg er 7+4 uker på vei nå, og følte plutselig at puppene sluttet å være ømme. Dette mener jeg skjedde sist da jeg aborterer også, så jeg er jo bare livredd da. Noen som har noen erfaringer? :/
 
Jeg er 7+0 og de siste dagene er puppene mindre ømme. Har slått meg til ro med at det er en del av prosessen. Er vel begrensa hvor mye de kan vokse på dette stadiet også...
 
Mine har vært ufattelig ømme, og ble kjempbekymra når det minska tidligere i uka. Fikk meg en tidlig UL på onsdag og fikk se liv, og på vei hjem ble puppene kjempeømme igjen, så vil tro det kommer og går :)
 
Ok, takk. Mine har vært super ømme. Men ble plutselig litt borte i går og virkelig kjent etter i dag. Men er ikke så ømme som de har vært... Er nok bare jeg som overtenker håper jeg!!
 
Mine har vært ømme siden uke 4, men merket i går at de ble mindre ømme (5+3). De er fortsatt større enn normalt og areolaene er store ennå. Ble bekymret først jeg også, men slo meg til ro med at det er en del av prossessen-de skal jo bli mindre ømme etterhvert. Dessuten ble jeg kvalm og holdt nesten på å spy til tider, så da fikk jeg noe og mista noe :)
 
Mine er ikke ømme enda. Ikke sist heller, begynte ikke å være stramme/ømme før i uke 8 :) Varierer sikkert veldig.
 
Mine er heller ikke så ømme lenger, men de er fortsatt større/fyldigere enn vanlig. Bare vorta som så vidt er litt ekstra følsomme. :) Ble sånn rundt uke 5.
 
Forrige gang var puppene veldig vonde fra uke fem til uke 10 ca. Nå har de ikke vært ømme i det hele tatt :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forrige gang var puppene veldig vonde fra uke fem til uke 10 ca. Nå har de ikke vært ømme i det hele tatt :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
Så godt å høre - ikke mine heller nemlig! Sist ble de ømme i uke 8 så kanskje skjer det denne gange og:-/
 
Jeg fikk ømme pupper allerede i uke 4 og har bare blitt værre og værre. Sist jeg var gravid merka jeg ikke noe før jwg var 12 uker på vei. (SA uke 13. Ifjord)
Nå er jeg 7+2 og gubben får ikke lov til å gi meg klem :p
 
Mine har vært sykt ømme siden uke 4, men ble plutselig mye mindre ømme forige uke. Glad jeg skal på ul igjen om en uke og forhåpentligvis se at alt står bra ti. :)
 
Altså, det er ikke nødvendigvis noe galt om man ikke har ømme pupper. Bare nevner det. Jeg ble litt bekymret da jeg var \gravid og ikke hadde vondt i puppa. Hadde så sykt vondt sist. Har heldigvis mange venninner med to barn. Disse bekreftet for meg en etter en at de hadde hatt vondt i et svangerskap men ikke merket noe i det andre. Så det MÅ ikke nødvendigvis være noe galt om man ikke har vondt :)
 
Mine var ømme fra uke 5 forrige gang, og varte til sikkert halvveis i sv.skapet. Nå ble de ømme ca uke 5 igjen, håper d gir seg snart. Vondt!!
 
Merker ikke noe i puppene mine, annet enn at de er mer fylte på et vis, etter å ha føltes som vrengte bukselommer et års tid... Slutta å amme rett før jeg ble gravid, så mulig det påvirker og.
 
Har ikke hatt noe problemer med ømme bryster før. Har vært igjennom 3 svangerskap uten å merke noe annet en at jeg fikk tidlig melk.
Men denne gangen gjør det virkelig vondt. :sorry:
 
Back
Topp