Ømme pupper

Sunsmile

Forelsket i forumet
Er det fler enn meg som har ømme pupper bare til og fra, ikke hele tiden? Kjenner jeg er litt bekymret for det:/ eller skal jeg bare være glad... Litt usikker...
 
Puuuh:) da kan jeg puste ut litt:) tar fortsatt tester for å se at nivåene er høye:)
 
Hadde utrolig ømme pupper tidligere, var bra et par dager så er de ømme igjen. Går opp og ned her også, så er nok normalt :)
 
Hatt lite av det enda, bare litt nå og da. Men hadde lite i forrige graviditet også, og det gikk jo bra! Den tiden før magen kommer og man kjenner spark, er jo litt sånn uvirkelig, og man klarer liksom ikke helt å tro på at man virkelig er gravid. Går også å "kjenner etter" hele tiden på om jeg kjenner meg gravid;)
 
Er virkelig plaget med ømme pupper hele tiden, vondt å snu seg i senga, og gå trapper osv.. Føles tunge og! (håper det gir seg litt snart) :oops:
 
Bare av og til. Men har nesten konstant unehag i korsryggen, kan ikkr huske at jeg hadde det sist... Andre som har det? Hater å gå rundt å bekymre meg
 
Bare av og til. Men har nesten konstant unehag i korsryggen, kan ikkr huske at jeg hadde det sist... Andre som har det? Hater å gå rundt å bekymre meg
Jeg sliter også med ubehag i korsryggen! Er verking av og til også sånn mensenmurring i korsryggen stort sett hele tiden.. Håper ikke det er et dårlig tegn, satser på det er normalt det å ;)
 
Er det fler enn meg som har ømme pupper bare til og fra, ikke hele tiden? Kjenner jeg er litt bekymret for det:/ eller skal jeg bare være glad... Litt usikker...
Har helt sinnsyke vonde og brennende pupper når jeg står opp om morgenen!! Men roer seg greit når bh kommer på å dagen starter. De har forvridd vokst ganske mye. Hahahha trenger ikke bli større nå
 
Bare av og til! Men har aldri vært ekstrem øm, bare fått stikkinger
 
Back
Topp