Ømme pupper

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Jeg må bare spørre, er det noen som ikke merker så mye til dette enda?

Jeg kjenner jo at jeg skulle ønske jeg merka mer!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ta det helt med ro! I sist svangerskap kjente jeg ikke på ømme pupper i det hele tatt :) vær glad du slipper! Nå svir mine bare jeg dusjer:p
 
Ta det helt med ro! I sist svangerskap kjente jeg ikke på ømme pupper i det hele tatt :) vær glad du slipper! Nå svir mine bare jeg dusjer:p
Det var godt å høre :D Man vil jo gjerne ha alle symptomene :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ømme pupper er nesten det eneste jeg merker :p Lurer på når denne ekstreme luktesansen skal komme, og når skal jeg bli kvalm? Skulla helst hatt alle symptomene, men vi hadde vel klaga da også :p
 
Ja, jeg kjenner meg veldig igjen. Kjenner jo etter symptomere hele tiden. Men alle er forskjellige, og noen har ikke plager i det hele tatt. Jeg trodde jo alle fikk morgenkvalme osv, men det har jeg enda ikke kjent :)
 
Mine er heller ikke noe voldsomt ømme, har aldri vært det i tidligere sv.skap. Kjenner dem en gang innimellom, som akk nå ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Trudde mine hadde vært vellig ømme siden IKM. Men det var jo bare pice og cake for idag ble de så ømme at det er vondt å ha genseren på. Mannen fant ut at han måtte begynne klemme meg bakfra :p Og kan bare glemmeå sove på magen. Herregud så vonde de er :/
Så det kan tydeligvis plutselig komme.
 
Ikke ømme her nei :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke ømme her. Ble ikke det forrige gang heller før melken kom

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Virker som om det er like vanlig å ikke ha det som å ha det :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det er veldig til og fra her, men nå har det vært stabilt "lit ømt" i flere dager :)
 
Merker ingenting.. Men tok en stor reduksjon for 1,5år siden


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig ømme her. Det har de vært siden sist mens :/ så de har vært konstant ømme i over en mnd nå.
 
Mine er ikke så verst i dag..Merker bare om jeg kommer borti tuppene
 
Lite her også. Litt stikkinger i brystene, men ikke så veldig. Ikke ømt i det hele tatt.
 
Var vel det første jeg merka, at puppene ble veldig ømme! Merka ikke noe til det i de to første graviditetene, men med nr 3 og den gangen her er det ille, men jeg har fått veldig ømme pupper etter jeg la inn silikon


Sitter på mobilen
 
Sist fikk eg ømme pupper og kvalme mellom uke 5 og 6. Ikke alle som merker symptomer så tidlig ;-) så ikke stress med å kjenne etter plager ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp