Ømme pupper!!

venterispenning

Glad i forumet
Det er ca 6 dager igjen til IKM og jeg begynner å få ømme pupper. Det har jeg hatt MANGE ganger tidligere, så jeg tar det som et tegn for at TR er på gang. Igjen..... Noen som vet om de som har blitt gravide hadde ømme pupper eller ikke, den gangen de ble gravide? For nå er jeg 99% på at det er et tegn på TR. Har gitt opp allerede og begynt å forbrede meg mentalt for 18pp[:@]
 
Huff det med ømme pupper er jo det samme tegnet på mens som graviditet... Jeg hadde som regel ømme pupper før mensen, og tok det tegnet med knusende ro...
 
Men så skjedde det noe rart, puppene blei ømme ca 1 uke før IKM. Og så roa de seg ned etter et par dager, før de igjen eksploderte et par dager før IKM.... Sånn var det forrige gang jeg blei gravid og... Så testa jeg positivt på IKM dagen...
 
Og jeg vet at andre har hatt samme erfaring som meg på det...
 
jepp. jeg har fått ømme pupper tidlig når jeg har blitt gravid. samme ømhet, samme stikkinger [&:] forskjellen hos meg er bare at det øker i styrke mot ikm når jeg har vært gravid. og begynt en uke etter el.
og noen ganger har jeg, andre ikke før mens. [8D] 
skjønner ingenting av det er jeg. [>:] 
 
Takk for svar jenter. Dvs man som vanlig ikke kan ane om man er gravid eller ikke[:D]
 
ORIGINAL: Apple

Jeg får alltid ømme pupper etter eggløsning som holder seg ømme til mensen har startet. Den gangen jeg ble gravid, var ømheten annerledes. Puppene kjentes tyngre ut, var mer ømme og brystvortene var vonde! (Vonde brystvorter har jeg kun hatt to andre ganger på de 16 pp vi har hatt...)

 
ja! det er sant! de kjennes tyngre ut [&:]
 
Back
Topp