Ømme pupper,som kommer og går?

Mine er ømme og vonde hele tiden! De vokser snart ut av BHene mine også :happy:
 
Ja kan skrive under på dette :p
Er spent på hvordan det blir etterhvert, forrige svangerskap hadde jeg så såre brystvorter i starten at det var grusomt :p
 
Det kommer og går her og.. men de har ikke blitt ordentlig ømme egentlig.. det kommer kanskje
 
Sånn har jeg det også, stort sett ømme men inni mellom føles de plutselig normal, men etter en stund er de øm igjen :p Tror det er helt normalt :)
 
Jeg er også litt spent i forhold til at jeg har silikon nå. Forrige gang jeg gikk gravid gikk jeg fra a til d cup, nå har jeg e i utganspunktet :p Om de skal begynne å vokse allerede nå, så blir det fort stort :p
 
mine er også ømme til og fra. Noen ganger er de ikke ømme i det hele tatt og andre ganger er det virkelig hands off.
 
Da jeg var gravid i juli, så ble puppene større og ømme allerede før IKM. Og større og ømmere ble de for hver dag. Jeg jublet jeg da, for ENDELIG i en alder av 35 så fikk jeg også pupper! Ømheten forsvant over natta da det endte med SA. Denne runden går jeg og kjenner etter på puppene hele tiden, men nei... Ikke er de spesielt ømme og de har definitivt ikke blitt større... :shifty: Men brystvortene! Sykt såre... :inpain:
 
Back
Topp