Ømme pupper og positiv graviditetstest

Prøver å bli gravid

Andre møte med forumet
Jeg prøver å få barn men jeg er usikker om det som skjer med meg ikke er en graviditet men en « jeg TROR jeg er graviditet» jeg har skjent kvalme men ikke noe oppkast, vondt i hodet, stikking i mage på onsdag nå er det søndag. Og har skjent i 3-4 dager stikking i puppene og nipplene men ikke noe ømhet. Men så er det sikkert syyykt tidlig enda. Hjelp

1: Det jeg lurer på er når er det dere fikk ømme pupper etter eggløsning ( dpo )
2: når fikk dere en positiv graviditets test?
 
Jeg prøver å få barn men jeg er usikker om det som skjer med meg ikke er en graviditet men en « jeg TROR jeg er graviditet» jeg har skjent kvalme men ikke noe oppkast, vondt i hodet, stikking i mage på onsdag nå er det søndag. Og har skjent i 3-4 dager stikking i puppene og nipplene men ikke noe ømhet. Men så er det sikkert syyykt tidlig enda. Hjelp

1: Det jeg lurer på er når er det dere fikk ømme pupper etter eggløsning ( dpo )
2: når fikk dere en positiv graviditets test?
1: Vet ikke. Men rundt forventet mens.
2: brukte noen dager på å skjønne at jeg var kanskje gravid og ikke bare forsinket så testet tre dager etter forventet mens. Forrige graviditet fikk jeg positiv test 11-12 dager etter eggløsning.
 
Du må ikke ha oppkast for å være gravid, jeg er i uke 23 og har ikke hatt noe oppkast...
 
1: Vet ikke. Men rundt forventet mens.
2: brukte noen dager på å skjønne at jeg var kanskje gravid og ikke bare forsinket så testet tre dager etter forventet mens. Forrige graviditet fikk jeg positiv test 11-12 dager etter eggløsning.

fordi jeg har en del symptomer, kramper, metallsmak, hodepiné, ømme nippler, liiiiitt kvalme
 
Jeg prøver å få barn men jeg er usikker om det som skjer med meg ikke er en graviditet men en « jeg TROR jeg er graviditet» jeg har skjent kvalme men ikke noe oppkast, vondt i hodet, stikking i mage på onsdag nå er det søndag. Og har skjent i 3-4 dager stikking i puppene og nipplene men ikke noe ømhet. Men så er det sikkert syyykt tidlig enda. Hjelp

1: Det jeg lurer på er når er det dere fikk ømme pupper etter eggløsning ( dpo )
2: når fikk dere en positiv graviditets test?

1: egentlig aldri
2: testet dagen mensen skulle komme eller dagen etter

vært gravid to ganger, ikke kastet opp. Ikke kvalm med første, litt kvalm med andre, men ikke helt i starten. Eneste symptomer i starten med begge har vært trøtthet, ellers ingen klassiske gravidsymptomer. Hadde det ikke vært for manglende mens kunne jeg gått lenge uten å oppdage graviditet, ihvertfall med første.

så ta en test, symptomjakt er vanskelig siden det er så individuelt :)
 
1. Ikke før rundt uke 7-8.
2. Testet ikke før IKM.

Kvalme pleier for de fleste ikke komme før rundt uke 7-8 og utover. Jeg hadde ingen andre symptomer enn mensmurring hele frem til da.
 
Back
Topp