Ømme pupper igjen..

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Flere som har ømme pupper som kommer og går. Mandag var de vanlige,nå siste 2 dagene har de vært super-ømme men i dag var de nesten vanlige igjen,eneste litt såre brystvorter. Og man ser blodårene tydeligere og de er blitt mørkere liksom... Fy flate så nervøs jeg er dette svangerskapet :-/ i dag er jeg 6+3 og var ca da jeg hadde SA første gang. Men er kvalm og har kjempegod luktesans så det er jo et bra tegn ;-)
 
Kan ha litt ømme pupper på natta. Men veldig lite .
Eneste sterke symptom jeg har er kvalmen / oppkast , men nå er under behandlig på sykehuset så forsvinner de symptomene og .
 
Ja jeg finner ofte ikke en behagelig sovestilling pga det...
 
Ømme pupper på ettermiddag/kveldstid.
Idag har jeg våknet med litt kvalme, men fikk i meg mat og vann ganske fort, og ble bedre. :)
 
Jeg har ikke så veldig ømme bryst denne gangen, så gjenstår det å se om det er fordi jeg kommer til å miste igjen... Da jeg skulle ha sønnen min hadde jeg i begynnelsen så ømme bryst at jeg ikke kunne ligge på magen, men da var jeg ganske ung og fikk raskt strekkmerker nettopp på brystene.
 
Sleit ikke med ømme pupper de andre to svangerskapene, ihvertfall ikke sånn som nå :p Og kjenner det blir mer og mer..
 
Hahhaaha nå har det forandret seg... de er super ømme om jeg ikke går med BH... også er det direkte vondt i det jeg tar av meg bh-en.... :p
 
Back
Topp