Det er 14 dager siden fødsel og jeg har fortsatt ømme brystvorter. Vondt med bh, dusjing osv. Bruker purelan og babyen har godt sugetak. Ikke vondt ved amming, men stikkende smerte og ømt ellers. Noen som har råd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er 14 dager siden fødsel og jeg har fortsatt ømme brystvorter. Vondt med bh, dusjing osv. Bruker p urelan og babyen har godt sugetak. Ikke vondt ved amming, men stikkende smerte og ømt ellers. Noen som har råd?
Kan det hende at barnet ikke har godt kok sugetak? Jeg får vondt dersom hun ikke har nok bryst inni munnen. Men en gang jeg kjenner det gjør vondt, stikker jeg lillefingeren min inni munnen hennes for å løsne grepet, og prøver på nytt. Det er fristende å tenke at «det går greit akkurat nå», men den feilen gikk jeg på med første barn. For det ble mer og mer vondt for hver amming.Det er 14 dager siden fødsel og jeg har fortsatt ømme brystvorter. Vondt med bh, dusjing osv. Bruker purelan og babyen har godt sugetak. Ikke vondt ved amming, men stikkende smerte og ømt ellers. Noen som har råd?