Ømme bryster

Prøverpaanr1

Betatt av forumet
Hva gjør dere med ømme bryster?? Jeg klarer nesten ikke ta på brystene uten at jeg får veldig vondt.. :eek: Bh med spiler er helt koko, funker ikke!
Men må nok finne en bh som legger trykk andre steder- har dere noen tips??:pompus:
 
Hva gjør dere med ømme bryster?? Jeg klarer nesten ikke ta på brystene uten at jeg får veldig vondt.. :eek: Bh med spiler er helt koko, funker ikke!
Men må nok finne en bh som legger trykk andre steder- har dere noen tips??:pompus:
Amme-BH-er er ofte behagelige. Jeg prøvde flere ulike typer sist gang jeg ammet og denne ble en favoritt. Den er veldig myk og behagelig!
 

Vedlegg

  • 3C17C485-E825-4962-9782-C981A86CE078.jpeg
    3C17C485-E825-4962-9782-C981A86CE078.jpeg
    422 KB · Visninger: 8
Hva gjør dere med ømme bryster?? Jeg klarer nesten ikke ta på brystene uten at jeg får veldig vondt.. :eek: Bh med spiler er helt koko, funker ikke!
Men må nok finne en bh som legger trykk andre steder- har dere noen tips??:pompus:
Jeg brukes kun sportsbh. Føler jeg får god støtte hele veien og det trykker så fælt
 
Jeg har ekstremt ømme bryst nå, og eneste som funker er bralettene til Calvin Klein. Ingen padding, spiler eller noe som presser på
 
Flora spileløs bh fra Lindex synes jeg er veldig gode. Akkurat passe med støtte og ingenting som presser og strammer noe sted :joyful:
Tusen takk!! Skal definitivt sjekke ut :D
Jeg har ekstremt ømme bryst nå, og eneste som funker er bralettene til Calvin Klein. Ingen padding, spiler eller noe som presser på
Har noen sånne fra calvin klein, men de klemmer.. mulig de er for små rett og slett.. skal prøve å kjøpe noen i større str;)
Så har de litt mer å bevege seg på :p
 
Jeg kjøpte en to pk med ammebher fra Lindex på salg, som egentlig bare se ut som vanlige braletter som jeg bruker. Kosta 125kr på salg, så da kunne jeg liksom ikke si nei ellers bruker jeg sportsbher fordi de føler jeg presser akkurat riktig til at det ikke gjør vondt
 
Beklager mulig teit spørsmål men hvor kjenner dere ømhet i brysta? Når jeg trykker liksom på siden, litt bortenfor nippelen så er det veldig ømt, det er vel kjertler der?
 
Beklager mulig teit spørsmål men hvor kjenner dere ømhet i brysta? Når jeg trykker liksom på siden, litt bortenfor nippelen så er det veldig ømt, det er vel kjertler der?
Vondt hvis jeg klemmer på de. Spesielt på sidene, er nok kjertlene som hovner opp ja :)
 
Back
Topp