Ømme bryster

Septemberspire17

Andre møte med forumet
Hei[emoji5] Sniker meg inn her jeg (8+0)... Jeg har nå hatt ordentlig smerter i brystene i ca 2 uker. Våkner om natta av at jeg har vondt, og de har vokst ganske mye allerede, og blitt ganske harde[emoji85] Noen som opplever det samme? Hvor lenge er det normalt at dette står på? Jeg har 2 barn fra før, 8 og 9 år, men kan ikke huske at det har vært sååå plagsomt tidligere[emoji47]

Med sønnen min kjente jeg heller ingenting før han var ute... han blir 7 i sommer. Har mistet to ganger med han jeg er med nå og da har puppene vært helt forferdelig vonde. Samme nå, men heldigvis kommer og går det litt :) har begynt å roe seg ned litt nå og er snart 10 uker

Jeg har hatt ømme bryster siden 3+0 :hilarious:
Er 11+0 i dag, får håpe det tar av litt snart :p

Jeg vært øm siden uke 4 tror jeg. Hatt et par dager «hvile» innimellom som jeg ikke har kjent noe og noen dager er verre enn andre. Jeg er 11+4 [emoji14]

Jeg har hatt ømme bryster siden rundt uke 3.. Trodde først det var fordi mensen nærmet seg, men de ble bare enda ømmere [emoji12] Er 10+0 i dag og de er fortsatt ganske hovne og vonde.. Men håper det er tegn på at jeg får mye god melk til nurket [emoji4]

Fikk ømme pupper før positiv test, så hadde derfor en mistanke ganske tidlig ;) de føles både fastere og større, nesten mot melkespreng, noe jeg aldri hadde med første. Kanskje kroppen husker hvordan det var å amme og alt har forberedt seg :p

Jeg fikk ømme pupper før positiv test, og har det enda er nå 11+5 allerede måtte kjøpe større bh og det er vondt bare man kommer borti[emoji85]

Ømme pupper var første indikasjonen jeg fikk på at det ikke bare var "vanlig" sein mens, men at det faktisk kunne være en mini. Det var ca uke 4. Nå er jeg 9+1, og fortsatt ømt. Noen dager verre enn andre, men stort sett litt hele tiden.

8+1 her, var ømt fra ca. 3+3 kanskje, merket det før jeg tok test.... Kan ikke jogge pga det :( nedtur ass... hehe...

Skaff deg en sportsbh som moser alt sammen. Vondt å ta den på, men merker ikke noe under trening. Funker i alle fall for meg [emoji3]

Kjøpte en på HM med "high support", men hjalp ikke. Følte ikke det var high support i det hele tatt :-P Ellers var det dårlig utvalg på butikkene nær meg, så jeg ga egentlig opp... :-P bruker 85D til vanlig, så trenger all støtten man kan få :P hvilket merke er den du har? Skulle så gjerne få sprunget litt på mølla! :D

Kjøpte en på HM med "high support", men hjalp ikke. Følte ikke det var high support i det hele tatt :-P Ellers var det dårlig utvalg på butikkene nær meg, så jeg ga egentlig opp... :-P bruker 85D til vanlig, så trenger all støtten man kan få [emoji14] hvilket merke er den du har? Skulle så gjerne få sprunget litt på mølla! :D
Den kjøpte jeg også her om dagen, men mest fordi jeg synes jeg fikk fine pupper i den[emoji23] enig i at den ikke er veldig high support, nei. Jeg har mye mindre pupper enn deg, da. Brukte 75a før jeg ble gravid, og nå er jeg i ferd med å vokse ut av 75b. For meg synes jeg treningstoppene til pierre robert funker fint, for de er så sykt små. Bruker L, og da synes det ikke at jeg har pupper. Føler de blir smurt ut over hele brystkassa[emoji14] jeg kjøpte også high impact(husker ikke helt hva den heter) til 2xu på tilbud for en stund siden. Det er den absolutt beste, synes jeg. Evt. kan du ha på deg en bh som gir god støtte underst og en trang sportbh over der igjen. Lykke til [emoji3][emoji108]

Skriver under på pierre robert sine. Jeg elsker de!! Har jo 85d selv (hadde ihvertfall[emoji12]) Har brukt l og xl [emoji4] Holder de godt på plass og vanvittig gode å ha på [emoji4]

Back
Topp