Ømme bryster

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Har hatt veldig ømme bryster i en uke nå, men idag er de ikke like ømme som de har vært, er 5+4 idag, er det normalt at det kan variere litt fra dag til dag hvor vonde de er?

Har vokst veldig i det siste og idag er de helt harde og faste:-)

Er det noen andre som opplever det samme?

Hos meg varierer det også litt fra dag til dag. De dagene før jeg testet positivt og de første to dagene etterpå var det mye stikninger i de. Det ga seg litt, men brystvortene ble da veldig ømme. I går var puppene kjempeømme igjen og i dag merker jeg ikke så mye.. hehe :)
Men de har blitt mye tyngre og "fyldigere" her også gitt..

Varrierer, de er egentlig som vanlig.
Var litt små øm noen dager, så forsvant det, så stikker det litt innimellom.

Varierer litt her og, men kjenner de er mer følsomme enn ellers. Noen ganger er det ubehagelig å amme pga dette.

Så bra at det ikke bare er meg :-)
Alt er så nytt og vil alltid kjenne tegn på at ting er som det skal :-)

Synes også mine har blitt litt fastere og fyldigere :)

Ørlitegranne ømme, men likevel ikke mye å snakke om.

Har hatt veldig ømme bryster i en uke nå, men idag er de ikke like ømme som de har vært, er 5+4 idag, er det normalt at det kan variere litt fra dag til dag hvor vonde de er?

Har vokst veldig i det siste og idag er de helt harde og faste:-)

Er det noen andre som opplever det samme?

Av og på her også.. Ser vi er like langt på vei :) :)

Store variasjoner fra dag til dag! Husker en dag i uke fem som de var HELT uømme! Total angst! Men så kom det tilbake igjen, gitt :)

I begynnelsen fikk jeg panikk når de ikke var ømme :P nå har jeg erfart at det variere veldig. Nå er det mest ømme lå ettermiddag og kveld:)

Åja...veldig ømme bryst, og brystvotrter. Føler de har vokst sikkert en cup på noen uker. Av og til er de myk og av og til harde.

Jeg hadde veldig ømme bryster når jeg fikk positiv test, men de forsvant sånn ca dagen etter. Synes det først var litt skummelt å miste de ømme brystene, jeg var redd for at jeg hadde hatt en sa, men har andre symptomer :-)

Takk for svar alle sammen :-)
Har veldig ømme bryster igjen nå, så kommer nok og går litt :-)

Det er litt av å på, men her så er det nesten så de blir ømmere for hver dag kan ikke gjøre en dritt uten at de "verker"

Er 6+0 på vei og har først nå fått ømme bryster. Merker at de har blitt fyldigere og tyngre ja :p større vil de bli..

Er 7+3 nå og har hatt ømme bryster stort sett hele veien, varierer mye fra dag til dag :) dette er min første graviditet, men i mitt hode er dette helt normalt :) stikkinger og ømmhet :)

Back
Topp