Ømme bryster

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Jeg er på den 8. Rugedagen. Brystene ble ømme pga eggløsningssprøyten (tror det var da det starta). Brystene er vonde og ømme ennå. Kan det være eggløsningssprøyten som sitter igjen i kroppen? Pleier ikke å ha så vondt i brystene ellers. Håper selvfølgelig at det er fordi spiren har klort seg fast ❤
Dette er mitt første forsøk, jeg er prøvde å ikke håpe så mye siden det sjeldent går bra på første forsøk, men jeg klarer ikke å la være :( Jeg fikk testdag 15 dager etter innsett. Når har dere testa og fått positiv test etter isci/ivf ?
 
Eggløsningssprøyta sitter nok ikke igjen lenger, men progesteronen kan også gi slike bivirkninger, så det er vanskelig å si. Har det på samme måte. Krysser fingrene for at det er en annen grunn!
 
Eggløsningssprøyta sitter nok ikke igjen lenger, men progesteronen kan også gi slike bivirkninger, så det er vanskelig å si. Har det på samme måte. Krysser fingrene for at det er en annen grunn!

Takk for at du alltid svarer så godt❤️ Beklager et sikkert veldig dumt spørsmål; men progesteronen fikk jeg i meg når? Er det de sprøytene som hindrer eggløsning? Eller de som modner eggene? Du mener det sitter igjen i kroppen ennå?
 
Progesteron er i Crinone / Lutinus / Progestan som du tar i tiden etter innsettet. I naturlig syklus skal kroppen ha en balanse mellom østrogen og progesteron. under stimuleringen vi får, blir østrogen nivået unaturlig høyt, dermed får vi progesteron tilskudd også for å opprettholde denne balansen.
 
Lutinus ga meg masse gravid symptomer. Ømme pupper, kvalme, oppblåst mage osv. Bare les på bivirkninger i pakningsvedlegget. Nå var jeg jo så heldig at jeg ble gravid men jeg skyldte alt på lutinusen i rugetiden for å ikke bli skuffet. Grunnen til at jeg ble mistenksom at det var noe mer var at jeg plutselig begynte å nyse mange ganger om dagen ca 6 dager etter innsett uten å være forkjøla eller allergisk. :)

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Lutinus ga meg masse gravid symptomer. Ømme pupper, kvalme, oppblåst mage osv. Bare les på bivirkninger i pakningsvedlegget. Nå var jeg jo så heldig at jeg ble gravid men jeg skyldte alt på lutinusen i rugetiden for å ikke bli skuffet. Grunnen til at jeg ble mistenksom at det var noe mer var at jeg plutselig begynte å nyse mange ganger om dagen ca 6 dager etter innsett uten å være forkjøla eller allergisk. :)

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Jeg har alle de symptomene der, blir nesten litt nedenfor :( Tenk om lille frøet ikke har det bra inni der :( Tok mange av symptomene som tegn på graviditet jeg.
 
Ikke ta sorgene på forskudd. Jeg synes det er veldig dumt at alle bivirkninger er gravid symptomer. Snakk om å lure oss og gi høyere forventninger. Og alt trenger jo ikke å være lutinus. Det kan jo hende at du er gravid og at det er det du kjenner :)

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Stolte selv ikke på noen av symptomene jeg hadde pga lutinusen. Men var gravid ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
hadde ikke noen symptomer når jeg har vært gravid, annet enn følelse at tanta kommer, og kun litt oppblåsthet i magen..
prøv å ikke kjenne så mye etter symptomer... ja det er ikke lett , i know... lettere sagt enn gjort,

fikk positiv test på dag 11 (gravid med tvilliger) fryseforsøk på dag 12.

masse lykke til, håper du får en super julegave med spire i magen
 
Jeg fikk ikke graviditetssymptom før dag 13 tror jeg det var.. (for uten de som kom med lutinusen ja..;) )
 
Nå vet jeg sannelig ikke om disse er bivirkninger på grunn av lutinus eller symptomer på graviditet, men det spiller ingen rolle for gravid er jeg uansett :D
 
Back
Topp