Øm over magen

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Er det flere som er ømme over magen? Er ubehagelig med klær på og når jeg tar på magen.. Da blir jeg bare enda kvalmere. Er det vanlig at det er sånn?

Hehe.. Og mens jeg skriver, nå kom kattkreket å satte seg på magen også. Aua!
 
Blir nok litt ekstra øm over magen sånn i starten av svangerskapet. Er nok normalt.
 
Øm her også. Går bare med joggebukser. Ubehageligt når jeg sykler på jobb også. Må ha vindbukse,og den klemmer på magen. Spesielt når jeg lener meg forover på sykkelen. Blir vel ikke bedre med tiden heller.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Er også øm. Synes alle bukser er ubehagelige så jeg går med dem langt nede på hoftebenene hehe. Skikkelig gangsta sagging XD
 
Øm ja... kan godt være luft og treg mage som gjør det for min del. Men kjenner det ofte godt i sidene også.
 
Ikke direkte øm, men er veldig oppblåst og det er ubehagelig med press på magen, så har gått nesten kun i joggebukser de siste par ukene..... Blir også mer kvalm om det trykker på magen... :p Tror faktisk samboeren min gleder seg til jeg plukker fram mammabuksene, så han får se meg i noe annet enn joggebukse.... ;-)
 
går i bige klær klarer ikke gå i noe annet her heller. helt grusomt når det strammer på magen.
 
Skikkelig øm her også. Orker ikke tanken på å ha klær som "strammer" på noe vis. Var på H&M og kjøpte meg gravidtights i 1 størrelse større enn jeg bruker til vanlig. Det er som å kle på seg ett lite stykke av himmelen! :)
 
Jeg kjenner at det er ømt å lene seg fremover på trimsykkelen.. Må på en måte holde ryggen (og dermed nagen) rett. Ingen plager med at buksa er over med magen, bare syklingen ;)
 
Back
Topp