Øm navle?

Topprisen

Gift med forumet
Noen ganger er jeg skikkelig øm og det gjør ganske vondt når jeg trykker lett på navlen[8|] Noen som har det?

ORIGINAL: Trone

Ikke som jeg kan huske. Verken med snuppa eller til nå med prinsen.

Kjente ingenting til det når jeg ikke med første mann, bare nå nylig... Hmmmmm[8|]

Kan ikke huske at jeg merket noe av dette når jeg gikk med datteren min, og ei heller nå.... Kanskje du bare har fått et lite sår der inne? For ca et år siden, i fjor sommer, så fikk jeg en betennelse inni der uten å være klar over det... Skulle bare klemme på navelen av en eller annen grunn, for at den var litt øm, og da rant det ut masse tjukk "kvise" gørr ut av den... Det var skikkelig kvalmt!!! Grøsser bare av tanken nå! hehe... Og mammadalt som jeg er, så begynte jeg å grine og ringte henne... Fnis! Men det var bare at jeg hadde hatt en liten betennelse der inne, ikke noe farlig, heldigvis[:)]

Er det helt på utsiden av navlen eller på innsiden?

Hmmm... Godt spørsmål, den er øm på utsiden, men føles ut som det er på innsiden også[&:] Men den er ikke øm akkurat nå, bare i perioder[8|]

Tror ikke jeg hadde fått panikk akkurat, i og med det bare er av og til som du sier. Men jeg ville absolutt nevnt det på neste kontroll, dor sikkerhetskyld :)

Tror ikke jeg hadde fått panikk akkurat, i og med det bare er av og til som du sier. Men jeg ville absolutt nevnt det på neste kontroll, dor sikkerhetskyld :)

Ikke panikk enda, men man blir vist litt mer ops hvis man har vondt noe sted i mageregionen[8D] Hehe.. Tenker jeg nevner det på neste kontroll ja[:)]

Jeg mente ikke at du har fått panikk altså! [:D][:D] Da hat jeg bare skrevet det litt knotete, hihi!!!

HiHi! Alt i orden, jeg mente heller ikke at du mente at jeg hadde fått det[8D][:D] Tihi![:D] Takk for svar forresten[:)]

Rett før navelen presset seg ut forgje gang ble jeg veldig øm i navelen i perioder. [8D] Spurte jordmor om det var normalt og det var det.[:D]

Back
Topp