Øm mage...

Får vond og øm mage på natten når blæra er full og jeg skal opp av senga for å tisse. Klarer ikke bruke magemusklene for å komme meg opp så må rulle meg over på alle 4 og ta det derfra. Tror kanskje at full blære trigger megakynnere hos meg for med en gang blæra er tømt går det over.
 
Får vond og øm mage på natten når blæra er full og jeg skal opp av senga for å tisse. Klarer ikke bruke magemusklene for å komme meg opp så må rulle meg over på alle 4 og ta det derfra. Tror kanskje at full blære trigger megakynnere hos meg for med en gang blæra er tømt går det over.

Signerer denne, føler meg så hjelpesløs og klarer ikke å komme meg opp på egenhånd uten å bruke hvertfall 10 min.
 
Jeg er superøm! Hvis jeg står ved kjøkkenbenken og jeg kommer borti benken med magen, kjennes det ut som om jeg har blåmerker overalt.
 
Er som det er blåmerker rundt på, og inni magen. Men jeg sliter i tillegg ekstremt med livmorbåndene på begge sider som står i spenn. Kan komme når jeg får kynnere, reiser meg, sitter, ligger, og går. Da må jeg prøve, og få dem til og slippe ved å gjøre noe ELLER stå helt i ro, og håpe det går over. Er helt uutholdelige smerter når det står på! :eek:
 
Signerer denne, føler meg så hjelpesløs og klarer ikke å komme meg opp på egenhånd uten å bruke hvertfall 10 min.
Jeg kjenner og øm mage når jeg må tisse med det om morningen kjennes ut som småen har sparket meg hele natten☺☺☺og magemusklene er såre☺☺
 
Back
Topp