Nelly84 Glad i forumet 28 Des 2015 #1 Av og til, når jeg trykker lett på magen, så føles den like øm som et heftig blåmerke! Husker ikke at det var sånn med første.. Flere?
Av og til, når jeg trykker lett på magen, så føles den like øm som et heftig blåmerke! Husker ikke at det var sånn med første.. Flere?
Enogenertre Forumet er livet Februarlykke 2016 Junilykke2018 28 Des 2015 #2 Jeg føler også at hele magen er øm... Nevnte det for jordmor lillejulaften og fikk beskjed om at det var helt normalt
Jeg føler også at hele magen er øm... Nevnte det for jordmor lillejulaften og fikk beskjed om at det var helt normalt
Ø ØnskemammaFeb16 Forelsket i forumet 28 Des 2015 #3 Min er øm på et punkt ved ribbeina på høyre siden. Føles nesten som det er null følelse akkurat der.
Embla35 Gift med forumet 28 Des 2015 #4 Øm her også! Junior satt på fanget i går og lente seg mot magen. Føltes veldig ømt.
HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13 28 Des 2015 #5 Jeg klager ofte på blåmerkemagen min, hadde det ikke sånn sist
M.C.F Elsker forumet Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017 28 Des 2015 #6 Er ekstremt øm. Virker som det blir værre for vært svangerskap (4. svangerskap). Her får ingen ta på magen min, men ikke så lett med en 1 åring i hus
Er ekstremt øm. Virker som det blir værre for vært svangerskap (4. svangerskap). Her får ingen ta på magen min, men ikke så lett med en 1 åring i hus
Chacha24 Gift med forumet Oktoberlykke2020❤ 28 Des 2015 #7 Jeg pleier å bli mest øm der han ligger tettest opp mot huden
Ullvott Elsker forumet 28 Des 2015 #9 Ja, jeg også kjenner det innimellom sånn. Og som om jeg har sting/hold i musklene på et vis. Kan ikke huske jeg hadde det med nr. 1.
Ja, jeg også kjenner det innimellom sånn. Og som om jeg har sting/hold i musklene på et vis. Kan ikke huske jeg hadde det med nr. 1.