Øm kul i armhulen...

Susa85

Gift med forumet
Jeg våknet i dag tidlig og hadde fått en litt øm klump i den ene armhulen, men utover dagen i dag har den vokst litt og jeg har litt vondt i den andre armhulen... Kjennes ut som en betent kjertel eller noe, har ikke kjent noen klump der før, før idag... Er det noen andre som har opplevd dette før? Under et sv? Blir jo litt bekymret fordi det tyder jo på infeksjon i kroppen! Tenker litt på den lille, men jeg føler meg ikke noe dårlig eller slapp...[&:]
Det ligger nok godt ut mot huden fordi det er ømt å strekke seg og er ubehagelig når jeg har armen inn til kroppen...

Tyder vel kanskje på infeksjon.. vet ikke jeg, men du kan jo ringe legevakta hvis det blir veldig vondt! Er sikkert ikke noe farlig[:)] Er myyye som går nå!

Det har jeg hatt! Husker jeg trodde at det var kreft[8D] men legen sa at det bare var en betent kjertel og at den ville forsvinne av seg selv i løpet av noen dager. Neste dag var klumpen vekke[:)]

Har også hatt sånn, skikkelig ømt og vondt, men de går bort like fort som de kommer... Men ikke noe behagelig.  som med alt annet hvis det ike går bort på noen dager bør du gå til legen.
Merka forresten at jeg ble verre når jehg burkte deo, så vaska arma mine med vann førti ganger om dagen(vann fikser alt, nesten[&:]

UFf, fikk en slik jeg også. var kjempe nervøs for at det skulle være noe farlig[:'(] å så søke jeg på nettet og fant ut at det sansyligvis bare var en kjertel som var betent[:)] går bort av seg selv[:)]

Back
Topp