Øm i mageskinnet...

Sukkerbiy

Betatt av forumet
Marshmallows2021
For en mnds tid siden fikk jeg for første gang ganske vondt på høgre side av magen rett under puppen på en måte. Dro til både lege, fysio og kiropraktor- som alle mener det er muskulært. Har sjekket for sv.skapsforgiftning og alle prøver er fine.
Men nå i det siste så har selve huden min blitt så ømfintlig i dette området. Kjennes ut som om jeg har tidenes blåeste blåmerke på en måte:hilarious:
Noen som har opplevd det samme og vet hva det kan være? Kjenner ingenting i venstre side. Er 29+3.
 
For en mnds tid siden fikk jeg for første gang ganske vondt på høgre side av magen rett under puppen på en måte. Dro til både lege, fysio og kiropraktor- som alle mener det er muskulært. Har sjekket for sv.skapsforgiftning og alle prøver er fine.
Men nå i det siste så har selve huden min blitt så ømfintlig i dette området. Kjennes ut som om jeg har tidenes blåeste blåmerke på en måte:hilarious:
Noen som har opplevd det samme og vet hva det kan være? Kjenner ingenting i venstre side. Er 29+3.

Vet ikke om det er det samme, men huden min er veldig øm/brenner i et område over navlen. Har tenkt det er pga strekk. Føles ikke sånn noe annet sted. Mulig det ikke hjelper at jeg slår borti overalt :hilarious:
 
Har det HELT likt. Høyre side under puppen. Har mindre følighet i huden der enn Venstre side, og det var likt i forrige svangerskap også.
 
For en mnds tid siden fikk jeg for første gang ganske vondt på høgre side av magen rett under puppen på en måte. Dro til både lege, fysio og kiropraktor- som alle mener det er muskulært. Har sjekket for sv.skapsforgiftning og alle prøver er fine.
Men nå i det siste så har selve huden min blitt så ømfintlig i dette området. Kjennes ut som om jeg har tidenes blåeste blåmerke på en måte:hilarious:
Noen som har opplevd det samme og vet hva det kan være? Kjenner ingenting i venstre side. Er 29+3.
Hei jeg hadde det på Venstre side for en liten stund siden, det vedvarte lenge, så lo jeg skikkelig under middagen en kveld så måtte jeg seff på do så klarte jeg ikke slutte å le da jeg skulle reise meg gjorde det så vondt at jeg begynte å gråte. Fikk ikke trukket pusten ordentlig heller. Ringte føden fikk komme inn på sjekk. Fant ikke noe galt hos meg men de mente jeg hadde fått en rift i muskeln min. Fikk smertestillende og smerten ble bedre men vedvarte en god stund etterpå men nå er det bra igjen
 
Gikk det over etter fødsel??

Ja :) ikke kjent noe til dette siden sist jeg var gravid pg det dukket først opp da magen begynte å få litt størrelse, typ rundt uke 25. Så det virker veldig som en muskel som strekkes.
 
Jeg kjenner sånn blåmerkefølelse rundt navelen, tenker det er pga strekt hud... navelen min buler jo ut :bored:
 
Back
Topp