Øm i magen

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
I går var jeg ganske aktiv og jobbet ute i ca 4 timer. Når jeg kom inn og hadde spist og skulle slappe av så fikk jeg ganske vondt i magen og korsryggen. Regnet med det kun var kynnere. Men det holdt på ganske lenge.
Når det roet seg så har jeg igjen merket spark i ribbeina, så lurer på om hun har snudd seg.

Men det jeg synes er mest ubehagelig er at jeg har hatt vondt i magen og vært øm siden.. våknet også en eller to ganger iløpet av natten pga ubehag.
Har kjent spark og liv hele tiden.

Er det noen som har vært borti det samme?

Jeg blir ganske øm i symfysen pga bekkenløsning etter mye aktivitet, kan det være det? Korsryggen kan evt være bekkenlåsning. Blir bare tipping her siden jeg ikke vet hvordan smertene er. Det er uansett et godt tegn at du kjenner mye liv :)

Jeg ville ringt føden om smertene ikke gir seg, er ikke noe godt å gå rundt og bekymre seg. Lykke til, håper det går over! :)

Jeg hadde 8 timer med smerte på torsdag, store smerter. Trodde det skulle "gå galt", dvs prematur fødsel. Så vondt var det, men det gikk jo bra heldigvis. Det var dagen etter mye anstrengelse, tok meg ut ganske mye, toåringen var krevende og hjemme med meg og hadde legetime, oppe tidlig og la meg sent.

Men det påvirket ingenting, så smertefulle kynnere tror jeg kan fremprovoseres av fysisk anstrengelse.

Back
Topp