Øm i magen

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen andre enn meg som våkner om morgenene og rett og slett er øm nederst i magen? Sånn at det virkelig kjennes at det konstant er tyngde der :p lurer på om det er normalt..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, og om natta.. Veldig ilt å snu seg,og røyse seg bl.a. Lei :) Men om det er normalt ana eg ikkje, men e vell pga at det er tung og det blir ein stor påkjenning for mage/rygg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Våkner sånn jeg også, spesielt hvis jeg har ligget på høyresiden. Går over ei lita stund etter jeg har stått opp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja.. Mye øm i magen. Og kjenner det strekker seg noe forferdelig nedi der, og tungt er det også. Magen min har sunket mye de to siste ukene, og merker det trykker på nedover. Presser veldig på blæra. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, haha, jeg nådde plutselig et magisk punkt forrige uke fra å gå på do før jeg la meg, og om morgenen, til å løpe 3-4 ganger om natta :p kjenner det presser, og er igrunn så klar som jeg kan bli! Men uke 34-35 er vel igrunn litt for tidlig dessverre :S


Sent from my iPad using BV Forum
 
Evig øm, og det presser på urinblæren hele tiden. Helt sykt om morgenen, da er det DO jeg tenker på, selv om jeg har alt vært på do minst to ganger om natten også.
Utover dagen så er jeg ikke så øm lengre, men kjenner det kommer sigende på kvelden etter å vært på farten hele dagen på jobb.
 
Back
Topp