Øm i magen - normalt?

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Hei dere!

Jeg er så øm i magen. Egentlig hele, kan f.eks bare glemme at kjæresten legger hånda si på den når vi legger oss om kvelden. Kjennes stølt og ekkelt ut. Er det fordi livmora vokser og presser ting oppover? :wideyed:

Blir jo litt bekymra, selv om det ikke kjennes "feil" ut, sånn egentlig.
 
Helt vanlig å føle at man er støl i magen :) Er jo ganske mye som foregår i området der ;) Jeg var det med førstemann og kjenner at det er litt sånn nå denne gangen også :)
 
Helt vanlig å føle at man er støl i magen :) Er jo ganske mye som foregår i området der ;) Jeg var det med førstemann og kjenner at det er litt sånn nå denne gangen også :)

Jaa, skjønner om man er øm nederst. Men nå er det liksom hele magen :eek: Men er nok normalt da :p
 
Jeg er sånn øm veldig opp og ned . :p så tror det er veldig normal. Mye som skjer nedi der
 
Jaa, skjønner om man er øm nederst. Men nå er det liksom hele magen :eek: Men er nok normalt da :p

Nå i kveld er jeg øm ganske høyt opp i magen, akkurat samme følelse som etter man har tatt skrå sit-ups (beste måten jeg kan forklare det på). Nederst er det mer stikkinger som strekker seg ut i lysken.
 
Ligamentsmerter? Helt normalt
 
Ligamentsmerter? Helt normalt

Jeg aner virkelig ikke hva det er, men kjennes ut som noen har slått til meg i øverst i magen, litt under puppene omtrent.
Får helt panikk om kjæresten kommer borti når vi ligger i senga :p
 
Back
Topp