Øm i korsryggen/halebeinet..

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Heia er det flere som har rygg som krangler litt?? Jeg har siden 10 dpo hatt vondt i korsryggen og halebeinet, sånn konstant vondt og spesielt når jeg går:eek: Frykter nesten at bekkenet slår seg skikkelig vrang allerede.. Merker det godt hvis jeg går trapper eller på asfalt:( Det ligner ikke menssmerter heller, mer som at korsryggen er skikkelig sår eller at jeg er skikkelig støl på en måte :eek:
 
Høres veldig ut som bekkenløsning ja
Slik har jeg det med alle mine graviditeter fra dag 1. Men nå har jeg lært, og er flink til å gå med små skritt, ha bena samlet når jeg skal reise meg opp osv.
 
Høres veldig ut som bekkenløsning ja
Slik har jeg det med alle mine graviditeter fra dag 1. Men nå har jeg lært, og er flink til å gå med små skritt, ha bena samlet når jeg skal reise meg opp osv.
Såpass ja.. har legetime mandag så får vel kanskje be om en henvisning til fysio da..
 
Ja [emoji5]️ Greit å ta i bruk det man kan for å gjøre hverdagen enklere
Jepp, jeg går en del på jobb å så kjedelig m smerter så tidlig [emoji33]
 
Har ikke kjent det noe særlig før jeg startet på jobb idag.. Jobber i helsevesenet og det varte ikke lenge før korsryggen gav smerter i fra seg. Er 5+2 håper det gir seg.
 
Kjenner det litt her og.. nedover rumpa, hoftene og lårene. Og korsryggen da.. hadde utrolig god virkning av Fysio og kiropraktor sist. Hadde både bekkenlåsning og bekkenløsning..
 
Kjenner det litt her og.. nedover rumpa, hoftene og lårene. Og korsryggen da.. hadde utrolig god virkning av Fysio og kiropraktor sist. Hadde både bekkenlåsning og bekkenløsning..
Da skal jeg be om henvisning på mandag :)
 
Back
Topp