Øm i hele magen

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Har de siste ukene hatt ekstremt med kynnere/maserier. De siste dagene kommer de regelmessig og er ubehagelige, men det tar seg aldri opp i styrke. Problemet er at nå er hele livmoren ekstremt øm, jeg kjennes sår ut i hele magen og murringene gir seg aldri skikkelig. Fler som har opplevd noe lignende? Føler jeg er utslitt i magen allerede, og gruer meg til skikkelige rier oppå det her. 40+1 i dag.
 
Jeg har hatt det likens, noe som endte i bomtur på føden på lørdagskvelden.... #$₩@^ Falske rier som jordmor kalte det. Null modning.
Kjenner igjen beskrivelsen med ømhet i magen og skikkelig stikkende pine. Er 40+1 jeg og :) Får tro det er tegn på at kroppen er i skikkelig forberedelsesmodus .
 
Jeg har hatt det likens, noe som endte i bomtur på føden på lørdagskvelden.... #$₩@^ Falske rier som jordmor kalte det. Null modning.
Kjenner igjen beskrivelsen med ømhet i magen og skikkelig stikkende pine. Er 40+1 jeg og :) Får tro det er tegn på at kroppen er i skikkelig forberedelsesmodus .
Åh, hurra...:confused: etter kontroll forrige uke så vet jeg at det har mykna opp litt oppi der, men er stygt redd for at det ikke har skjedd så mye mer. Detta tar jo totalt knekken på psyken og tålmodigheten, for å si det forsiktig. Håper det plutselig smeller for oss begge og at småtassene finner veien ut, til tross for lite modne forhold :hilarious:
 
Åh, hurra...:confused: etter kontroll forrige uke så vet jeg at det har mykna opp litt oppi der, men er stygt redd for at det ikke har skjedd så mye mer. Detta tar jo totalt knekken på psyken og tålmodigheten, for å si det forsiktig. Håper det plutselig smeller for oss begge og at småtassene finner veien ut, til tross for lite modne forhold :hilarious:

Litt heldig likevel du da :) Som vet at det har mykna opp litt i alle fall :') Ble veldig skuffa da vi bare måtte dra hjem igjen ja, og visste at smertene/sammentrekningene hadde vært totalt forgjeves! Ja, får tro det :rolleyes:
 
Back
Topp