Øm etter tett melkegang

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg hadde for ett par dager siden en klump på øvre side av puppen. Jeg tenkte med en gang at det var tett melkegang fordi lille hadde sovet gjennom hele natten uten å puppe, og jeg hadde skikkelig spreng. Jeg startet med en gang å legge på varme før amming, masserte, tok varm dusj, la han til ofte osv. Klumpen er borte, men jeg er så øm på det området. Litt sånn blåmerke-vondt-smerte når jeg tar på området. Dere som har hatt tette melkeganger, er dette normalt eller?!
 
Ja, tror det tok tre dager eller noe før ømheten ga seg hos meg. Tror jeg masserte litt for hardt:p
 
Har hatt tette melleganger noen ganger, og det tar ca 3-4 dager hos meg for å bli blitt kvitt dinna blåmerke vondten :p
Utrolig ubehagelig, men like glad hver gang at det ikke har utviklet seg til brystbetennelse!
Husk å ikke få så mye spreng på det brystet du har hatt tett melkegang på, på noen dager :)
 
Ja, tror det tok tre dager eller noe før ømheten ga seg hos meg. Tror jeg masserte litt for hardt:p
Har hatt tette melleganger noen ganger, og det tar ca 3-4 dager hos meg for å bli blitt kvitt dinna blåmerke vondten :p
Utrolig ubehagelig, men like glad hver gang at det ikke har utviklet seg til brystbetennelse!
Husk å ikke få så mye spreng på det brystet du har hatt tett melkegang på, på noen dager :)
Takk for svar! Godt å høre at det er normalt. Ble redd for at det skulle være noe annet galt. Får bare smøre meg med tålmodighet. Når jeg kjenner godt etter så kjenner jeg faktisk klumpen litt ennå. Men veldig liten da.
 
Back
Topp