Økt utflod

Familielykke

Betatt av forumet
Hei
Lurer på om andre her inne merker til mer utflod/spotting enn tidligere i svangerskapet? Er 30+3 og merker at lille i magen turner godt rundt og regner med at vekten på bekken og lysk fører til mer belastning og mer utflod/ spotting. Stort sett rosa, men litt gul/brunt i etterkant av spotting. Ser det nok mer nå som jeg tar på truseinnlegg for å være sikker på at det ikke er forstervannlekasje.

var på sv.kontroll forrige uke. Har også tatt kontakt med helsestasjon i dag for å oppgi økningen av utflod til info slik at de kan veilede meg om det er noe de tenker ikke stemmer, jordmor var ikke på bygget i dag så får vente å høre! :rolleyes:

Last edited:
Kanskje litt økt. Har hendt i det siste at jeg har blitt våt slik at jeg har lurt på om det er fostervann, men så blir det alltid hvit/lysegulhvitt når det begynner tørke, + at det lukter vanlig utflod.

En god del mer utflod her også. Var redd for fostervann selv en dag, men etter å ha fulgt litt ekstra med konkluderte jeg sammen med jordmor at det bare var mer tyntflytende utflod.

Back
Topp