Oleandra87
Glad i forumet
Er de fleire som har det økt utflod?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, ja, men i forrige svangerskap var det verre.
Men veit dåkke om de e trygt å bruke Lactal Balance? De står at gravide kan bruke de Har dåkke brukt de før?
har ikke hørt om engang hva er det ??Men veit dåkke om de e trygt å bruke Lactal Balance? De står at gravide kan bruke de Har dåkke brukt de før?
De e vaginale tab som gjenopprette balansen nedantil Har aldri hatt so mykje økt utflod som no, noko eg synest de ubehagelig og uhygienisk :/har ikke hørt om engang hva er det ??
Åja! Men har dere litt klumper også? *sorry detaljer*, aldri opplevd det før, mistenker sopp eller noe...
Jeg føler jeg ser både hvitt, gult, grønt og brunt føler det klør og renner her også, skikkelig ekkelt! Opplevde ikke dette forrige gang, så litt overrasket kan man diEg har ik klumper enda heldigvis Hos meg er ganske tjukt og litt gull ( sorry for ekle detalja!) Og begynne å bli litt paranoid her siden føler at de begynner å klø og då tenke eg soppinfeksjon :/ noko eg har aldri hatt og synest de e litt vanskelig å tolke om de e de eller ik:/
Haha samma her og, har ik hatt me dei andre svangerskapene so dette er nytt! Men om mann klør og mistenke soppinfeksjon so e de berre kontakte legen Trur skal gjere sjølvJeg føler jeg ser både hvitt, gult, grønt og brunt føler det klør og renner her også, skikkelig ekkelt! Opplevde ikke dette forrige gang, så litt overrasket kan man di
Men veit dåkke om de e trygt å bruke Lactal Balance? De står at gravide kan bruke de Har dåkke brukt de før?