Økt utflod

Uff, ja, men i forrige svangerskap var det verre.
 
Det er helt normalt å ha økt utflod når man er gravid, det kommer av hormonene, så tror dessverre ikke at Lactal Balance vil hjelpe. Men enig med deg i at det er ubehagelig, for ikke å snakke om så tror jeg hele tiden det er blod det renner og ikke utflod, for det kjennes ut som mensen er begynt og fosse. Men heldigvis har det bare vært utflod.
 
Jeg har aldri vært plaget med utflod før jeg ble gravid. Utrolig plagsomt. Forstår hvordan dere har det:-/
 
Åja! Men har dere litt klumper også? *sorry detaljer*, aldri opplevd det før, mistenker sopp eller noe...
 
Åja! Men har dere litt klumper også? *sorry detaljer*, aldri opplevd det før, mistenker sopp eller noe...

Eg har ik klumper enda heldigvis :p Hos meg er ganske tjukt og litt gull ( sorry for ekle detalja!) Og begynne å bli litt paranoid her siden føler at de begynner å klø og då tenke eg soppinfeksjon :/ noko eg har aldri hatt og synest de e litt vanskelig å tolke om de e de eller ik:/
 
Eg har ik klumper enda heldigvis :p Hos meg er ganske tjukt og litt gull ( sorry for ekle detalja!) Og begynne å bli litt paranoid her siden føler at de begynner å klø og då tenke eg soppinfeksjon :/ noko eg har aldri hatt og synest de e litt vanskelig å tolke om de e de eller ik:/
Jeg føler jeg ser både hvitt, gult, grønt og brunt :p føler det klør og renner her også, skikkelig ekkelt! Opplevde ikke dette forrige gang, så litt overrasket kan man di
 
Jeg føler jeg ser både hvitt, gult, grønt og brunt :p føler det klør og renner her også, skikkelig ekkelt! Opplevde ikke dette forrige gang, så litt overrasket kan man di
Haha samma her og, har ik hatt me dei andre svangerskapene so dette er nytt! Men om mann klør og mistenke soppinfeksjon so e de berre kontakte legen;) Trur skal gjere sjølv :p
 
Men veit dåkke om de e trygt å bruke Lactal Balance? De står at gravide kan bruke de :p Har dåkke brukt de før? :)

Jeg brukte det for noen uker siden for å få bort moderat kløe og lukt. Det dukket opp etter graviditeten så da brukte jeg Lactal. Det hjalp meg etter kort tid :)
 
Oh yes.. ikke særlig delikat, nei. Men er det klumper og klør ville jeg gått til lege. Da kan det nok være sopp, noe som ikke er uvanlig når man er gravid.. svangerskapet fucker med det meste, også bakteriebalansen nedentil.
 
Back
Topp