K Klaramor Elsker forumet 7 Mar 2015 #1 Noen flere som opplever økt utflod nå på slutten? Sorry, ekkelt tema men.. Hvordan ser din ut? Min er helt gjennomsiktig og tykk! æsj....
Noen flere som opplever økt utflod nå på slutten? Sorry, ekkelt tema men.. Hvordan ser din ut? Min er helt gjennomsiktig og tykk! æsj....
FrøkenAH Flørter med forumet 7 Mar 2015 #3 Min er tynn som vann måtte sjekke senest i går hva det var, nesten redd for at det var fostervann, men det var det ikke
Min er tynn som vann måtte sjekke senest i går hva det var, nesten redd for at det var fostervann, men det var det ikke
Nilen Gift med forumet Aprilbarna`15 Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 7 Mar 2015 #6 Syntes den forandrer seg hele tiden jeg
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 7 Mar 2015 #7 Her er det forresten veldig opp og ned, men er som regel hver dag.
H hoppedusa Gift med forumet VIP Aprilbarna`15 7 Mar 2015 #8 Her må jeg bytte truse flere ganger om dagen. Tror den er ganske tyntflytende og gjennomsiktig.
Lykkeligfargeklatt <3 lillegutt i magen Aprilbarna`15 7 Mar 2015 #9 varierer masse her.. fra å bruke ett bind på hele dagen til 10.. varierende konsistens/farge også - virker som den endrer seg ut fra hva jeg spiser :s
varierer masse her.. fra å bruke ett bind på hele dagen til 10.. varierende konsistens/farge også - virker som den endrer seg ut fra hva jeg spiser :s
Mallings Forelsket i forumet Aprilbarna`15 8 Mar 2015 #10 Som blank , tynn gele her nå. Mistenker det er en del av modningen. Aldri produsert noe lignende før!
Som blank , tynn gele her nå. Mistenker det er en del av modningen. Aldri produsert noe lignende før!