Økt utflod

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Har virkelig hatt myyye av dette i dag... Noen som faktisk vet om dette kan være tegn på at d nærmer seg? Har lest det enn plass også...
 
Det er hvertfall vanlig at det øker på slutten. Her varierer det litt fra dag til dag
 
Her har den minsket, utfolder kommer flytende når jeg tisser. Sa fra til jordmor og hu sa ingenting på det hmmm. Får søke på det.
 
Ja.. har hatt det lenge.
Må skifte truseinnlegg flere ganger om dagen.. :p
Men nå mere slim også. Har øka på de to siste ukene. Og det var ett godt tegn sa jordmor.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
ja, har økt en del i det siste.. :)
 
Siste to dagene før jeg fødte sist var det helt enormt, men nå har det vært ganske ille hele veien så har mista håpet...! ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja, blir mer og mer. Har ikke tenkt så mye over det, bare tenker det må vel være vanlig.. Men er gasnke irriterende å være våt i trusa til enhver tid :p Uten at det er for gøy, liksom..
 
Kom noe veldig seigt gulaktig slim med litt rød/brune striper i til morgen i dag. Slimpropp?
 
Det kan godt være en del av den :) spennende :)

Artig om det skjer noe ;) Men den kan jo gå dager og uker før fødsel! Er førstegangs og 2 uker til termin, så har ikke noe forhåpninger :p Ingen tegn til noe fødsel nå i alle fall!
 
Oi oi!! Så spennende. Kanskje noe på gang da. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke skjedd noe mer, så spørs det :p Kan visst gå dager og uker til fødselen! Fortsatt 2 uker til termin, så prøver å smøre meg med litt tålmodighet her! Noen som har født tidligere som kan dele hvor lang tid i forkant slimproppen gikk?
 
Back
Topp