Økt utflod

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Enkelte dager altså... Kommer det sååå mye... Trodde jeg hadde tissa litt på meg i dag når jeg var ute og gikk, mn ble faktisk også redd det var noe annet... Andre som har mye av dette til tider? Jordmor sa i går at dette var vanlig...
 
Jeg sliter også med det, truseinnlegg er et must hos meg for tiden :) håper det går over etter fødsel


Sent from my iPad using BV Forum
 
Samme her i gården..vært sånn hele veien


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jepp, har spruta ut etpar ganger :p
 
Her har det vært de siste 3-4 ukene. HAr flere ganger tenkt shiiiiittttt tisset jeg på meg eller hva??

Men nei heldigvis :p
 
Har hatt det sånn ei stund nå.. Godt å se at det er såpass vanlig:p
 
var sånn de 2 andre gangene også ;)
 
Godt og se at det ikke bare er meg :p
 
Var hos legen i dag og spurte om det var normalt å "lekke " og det var det. Fikk beskjed om å kjøpe bind for lekking og utflod fra apoteket, for vanlig bind til mensen var for tett. Spesiell bind for utflod og andre lekkasjer :p sorry detaljer hehe
 
Var hos legen i dag og spurte om det var normalt å "lekke " og det var det. Fikk beskjed om å kjøpe bind for lekking og utflod fra apoteket, for vanlig bind til mensen var for tett. Spesiell bind for utflod og andre lekkasjer :p sorry detaljer hehe

:) kan du legge ut navnet på de binda når du har kjøpt de? Litt små flaut og gå på apoteket å spør etter bind for utflod :p
 
Jepp.. Har hatt det en god stund. :p
Var sånn under de to andre svangerskapa også. Så veldig vanlig ja.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde mye sist, trodde en stund jeg lakk fostervann og måtte på kontroll, men bare heavy utflod.


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Jepp, abbonerer på Tena om dagen :eek:
Blitt mer og mer for hvert svangerskap. Ved sist fødsel trodde jeg vannet gikk like før vi dro inn, kjente det kom en foss, men det hadde ikke gått da vi kom inn på føden ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Attends soft 0 Micro, står bakpå. ( truseinnlegg for lett urinlekkasje) hehe
 
Har også mye av dette, og noen dager er det ekstra ille, særlig om jeg er hard i magen i tillegg. Har hatt det hele graviditeten, og truseinnlegg er et must!
 
Back
Topp