Økt sexlyst i svangerskapet?

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Fler enn meg som opplever det? 
Merker det svært godt her.. Er konstant yr jo

 
Du er ikke alene
 
Huff nei, akkurat det har jeg ikke merka mye til. Er jo så trøtt og sliten hele tiden, at jeg vil heller sove! Stakkars mannen min går vel på veggen om det fortsetter slik emoticon
 


Skogsdyret skrev:
Huff nei, akkurat det har jeg ikke merka mye til. Er jo så trøtt og sliten hele tiden, at jeg vil heller sove! Stakkars mannen min går vel på veggen om det fortsetter slik emoticon


Samme her
 
Eksisterer ikke lyst her i gården med denne kvalmen nei.. :p
 
Sist svangerskap hadde jeg mye mer lyst enn før jeg ble gravid, nå merker jeg ikke stort til det enda... Men tror det kommer seg igjen nå som kvalmen har gitt seg, og energien kommer snikende tilbake:)
 


Skogsdyret skrev:
Huff nei, akkurat det har jeg ikke merka mye til. Er jo så trøtt og sliten hele tiden, at jeg vil heller sove! Stakkars mannen min går vel på veggen om det fortsetter slik emoticon


 
Var helt ekstremt frem til uke 10, men nå har det roet seg 

 
Så langt i fra lyst som du kan få det gitt.
 
Laaaangt ifra!! For å si det sånn, jeg kan telle på to!!! fingre hvor mange ganger vi har hatt sex i 2012.. får nesten dårlig samvittighet ovenfor mannen, men sånn er det. Jeg gror fram et barn til han, så han får være fornøyd :-)
 


Skogsdyret skrev:
Huff nei, akkurat det har jeg ikke merka mye til. Er jo så trøtt og sliten hele tiden, at jeg vil heller sove! Stakkars mannen min går vel på veggen om det fortsetter slik emoticon



 


#2 skrev:
Laaaangt ifra!! For å si det sånn, jeg kan telle på to!!! fingre hvor mange ganger vi har hatt sex i 2012.. får nesten dårlig samvittighet ovenfor mannen, men sånn er det. Jeg gror fram et barn til han, så han får være fornøyd :-)



Hehe helt enig med deg :-)
 
Mitt sexliv e bedre no enn det nån gang har vært før! Det e kos å nytelse hele veien, å æ får ikkje nok av den deilige mannen æ har vært så heldig å møte! Kunne hatt mæ me han hver dag og flere ganga om dagen, men æ må vel vise litt måtehold

 
Godt det ikke bare er meg ;)

Litt kjipt å vere singel da, men... 
 
Med nr 1 fikk jeg aldri nok. Kunne være klar rett etter akten til en ny en ofte :-p

Denne gangen eier jeg ikke sex lyst.. hehe
 
Back
Topp