Økt matlyst? Og sliten

Lille lys

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Er det bare meg som har sykt økt matlyst om dagen?
Er 26+1 på vei og merker at jeg helst kunne spist mat dagen lang... blir liksom sulten igjen med en gang etter et måltid.

Har også blitt veldig sliten i det siste, og tungpusten..
føles som om 3 trimester er litt tidlig ute her hahah
 
[emoji1384]‍♀️[emoji1384]‍♀️[emoji1384]‍♀️

Er 27+3 i dag og de siste to ukene har jeg plutselig vært konstant sulten!
Pyton [emoji13]
 
Matlysta har heldigvis stabilisert seg hos meg. Hadde det slik du beskriv dei tre-fire første mnd. Men blir fort slapp/tungpusta og "sliten" om eg sitt i ro lenge/ikkje er i aktivitet.. Så det hjelp å ta seg ein liten gåtur om du føler deg veldig tungpusta :)
 
De siste ukene (er 24+5 nå) har jeg begynt å føle matlysten øke betydelig. Frem til dette har jeg spist helt normalt og ikke følt behov for å øke matinntaket, men nå spiser jeg nok litt mer enn ikke-gravide meg gjør.
 
Jeg er 24+0 i dag, og har blitt utrolig sliten de siste to ukene. Kan også skyldes varmen, men jeg merker jeg blir litt grinete og frustrert av å ikke orke så mye som før :p Har ikke merket så mye til økt matlyst, bare et voldsomt hig etter cookies...mmm, cookies ❤️
 
Nå er jeg 25+3 og er mye trøtt og sliten. Og har begynt å bli sulten om natten og :p
 
25+5 og akkurat det samme her
 
Ikke merket noe til økt sult, men sliten - helt klart! Tror det siste, samt varmen her på Østlandet påvirker matlysten da [emoji28]
 
Er 26+3 og har det helt likt.
 
Back
Topp