Økt brunlig utflod og mensensmerter

Hadde du noe rosa eller brun utflod i forkant? Noen murringer i tillegg? Var det så mye at du måtte bruke bind, eller bare etter toalettbesøk? :)
Hadde litt murringer, men ingen rosa eller brun utflod i forkant. Trengte ikke bind, var kun ved toalettbesøk. Blødningen ga seg også raskt og gikk over til brunt! Hvordan går det med deg?
 
Fikk svar på hcg-måling nå i sta, den var aaaalt for lav mtp hvor langt jeg var kommet, så tenker ikke det er noe poeng i å bli enda mer lei seg på ul. :(
Åneeeei… nå synes jeg det er mange som har mistet de siste dagene - så urettferdig :sad010 :Heartred

Håper du får god støtte av de rundt deg, håper spiren sitter for godt neste gang.
Lykke til videre og god klem :sorry::Heartred
 
Gikk gjennom det selv for bare fire måneder siden, men da hadde jeg kommet kortere enn nå. Kjenner det er desto tyngre denne gangen selv om jeg bare var seks uker på vei.
Nei så leit. Synd at du skal måtte gå gjennom dette igjen. Kan godt forstå at det må føles tyngre for deg denne gangen. Håper du har god støtte rundt deg nå <3 Satser på at dere lykkes neste gang. Beste ønsker videre!
 
Tror jeg går ultralyd også når behandling er ferdig. Har ikke murringer å ikke noe friskt blod. Bare vært brun utflod, tror d er mindre nå
 
Hvordan går det? :Heartred Du trenger ikke svare hvis du allerede har fortalt i en annen tråd. Men tenker på deg!
 
Er ute av faresone håper vi. Ligget på intensiv. Nå er jeg flyttet over til medesinsk sengepost. Vært et h....... med så mye intravenøst, tror jeg hadde 6 kanyler på en gang...
De målte hcg min for to dager siden, hvor jeg tror jeg var 5+4, var bare 575. Er bare små rosa på papiret og 0 murringer.
Synest det var veldig lavt.
Men får se på mandag når jeg tar neste hcg.
 
Er ute av faresone håper vi. Ligget på intensiv. Nå er jeg flyttet over til medesinsk sengepost. Vært et h....... med så mye intravenøst, tror jeg hadde 6 kanyler på en gang...
De målte hcg min for to dager siden, hvor jeg tror jeg var 5+4, var bare 575. Er bare små rosa på papiret og 0 murringer.
Synest det var veldig lavt.
Men får se på mandag når jeg tar neste hcg.
Krysser fingrene!
 
Tok hcg idag å den hadde dobbelt deg,
To dager siden 575
Idag 1170
Fikk TUL, alt var der det skulle være, men ikke noe mere enn sekken der, er for lite å se.
Siden jeg har en syklus på 31-32 dager så sa hun at det har litt med utviklingen å gjøre, at jeg kan være noen dager tilbake , som høres greit ut.
Skal ta ny hcg på mandag, er den dobbelt så vil det si det er noe der :)
Skal bare ligge på sofaen å slappe av npr jeg kommer hjem framover å ta vare på denne så godt jeg kan.
Nå er det kun super lys rosa utflod:)

Noen flere som har hatt noe lignende?
 

Vedlegg

  • 20230701_165633.jpg
    20230701_165633.jpg
    1,2 MB · Visninger: 19
Back
Topp