Økt brunlig utflod og mensensmerter

Jeg har erfaring med spotting som har gått dårlig før. MEN jeg har også spottet/blødd dette svangerskapet da jeg var rundt uke 4, 5+1 og 5+6 hvis jeg husker rett og sett bankende hjerte 7+0. Hadde også murringer (men det kan ha vært bivirkning av Lutinus).

:Heartred krysser fingrene for deg
 
Hvor langt er du på vei? :Heartred Har du fortsatt smerter/blødning?
Mange har jo helt uskyldige blødninger, håper det er det du har opplevd.
 
Slenger meg på denne. Murringer hele dagen i dag (6+1), først litt rosa på papiret etter dobesøk i går kveld. Litt mer rosa på morgenen, etterfulgt av litt lys brunt. Deretter friskt blod blandet med en del slimete/klissete utflod. Har en dårlig magefølelse nå. Hadde sex på lørdag, så kan være noen sprukne slimhinner, men tviler på det. :(
 
Har noen opplevd at alt «går bra», helt til man plutselig blør, har smerter og mister? Eller er det vanlig å spotte først?
 
jeg begynte med brun utflod 7+6 eller noe. I helgen begynte det med menssmerter, rosa utflod og nå blod, jeg snakket med legevakten i dag men har ikke time før på fredag. Nå er jeg 8+5. Er det spontan abort et det lite de kan gjøre uansett. Så jeg lovet å ringe dem om det ble værre.
 
jeg begynte med brun utflod 7+6 eller noe. I helgen begynte det med menssmerter, rosa utflod og nå blod, jeg snakket med legevakten i dag men har ikke time før på fredag. Nå er jeg 8+5. Er det spontan abort et det lite de kan gjøre uansett. Så jeg lovet å ringe dem om det ble værre.
Åneeei… er det mye blod?? :sorry: :Heartred
 
Jeg hadde en blødning (frisk rødt blod) i uke 6+0 med brunt utflod i etterkant. En ny frisk blødning i 6+4. Var på UL og alt bra! Er nå i uke 24 og baby har det fint. Så det kan jo bra:)
 
Mørkt blod lover ofte bedre enn friskt blod, da det tyder på en gammel blødning. Sist svangerskap hadde jeg hematom i livmoren (pppsto rundt uke 8). Når dette tømte seg var det mye blod som kom ut, kjente det rant ut av meg da jeg sto opp en morgen. Dette skjedde noen ganger, men min lille baby på 9 mnd ligger her ved siden av meg

Har også hatt en abort i uke 10, alt var som normalt, kastet opp på morgenen. Satt på gulvet og lekte med eldstemann da det kjentes ut som om jeg tisset på meg. Det var fostervannet som kom ut, blødde så etterpå og foster kom ut. Ble veldig sjokka siden ingenting tilsa at det skulle skje.
 
Jeg hadde en blødning (frisk rødt blod) i uke 6+0 med brunt utflod i etterkant. En ny frisk blødning i 6+4. Var på UL og alt bra! Er nå i uke 24 og baby har det fint. Så det kan jo bra:)
Hadde du noe rosa eller brun utflod i forkant? Noen murringer i tillegg? Var det så mye at du måtte bruke bind, eller bare etter toalettbesøk? :)
 
Fortsatt brun utflod. Var med legen idag pga stopper ikke å spy, klarer ikke spise å når jeg drikker så går d bare 10 min så spyr jeg, hele halsen er sår... han sa bare det var ikke mye man kan gjøre om det er en abort, men om det øker og går til blod så kunne jeg komme inn igjen.
 
Fortsatt brun utflod. Var med legen idag pga stopper ikke å spy, klarer ikke spise å når jeg drikker så går d bare 10 min så spyr jeg, hele halsen er sår... han sa bare det var ikke mye man kan gjøre om det er en abort, men om det øker og går til blod så kunne jeg komme inn igjen.
Hvordan går det med deg? Tenker på deg :Heartred
 
Fortsatt brun utflod. Var med legen idag pga stopper ikke å spy, klarer ikke spise å når jeg drikker så går d bare 10 min så spyr jeg, hele halsen er sår... han sa bare det var ikke mye man kan gjøre om det er en abort, men om det øker og går til blod så kunne jeg komme inn igjen.
Ufff..jeg lurer også på hvordan det går :sorry: :Heartred
 
Har holdt på helt til ca 12-2 inatt, så begynte d å gå bedre, aldri spydd så mye i mitt liv, hodeverk, vondt i magen, blør ikke noe særlig heller. Men puppene er ikke ømme lengre?
Har ikke blødd friskt blod, å det brune som kom var brunt, ikke overdrevent , meste var 2 ganger , hvor det fyller papiret, å så har d vært litt her og der.
Lurer på å bestille privat? Usikker. Pga diabetes får jeg gratis først i uke 12 tror jeg. Vet ikke om jeg klarer vente
 
Har holdt på helt til ca 12-2 inatt, så begynte d å gå bedre, aldri spydd så mye i mitt liv, hodeverk, vondt i magen, blør ikke noe særlig heller. Men puppene er ikke ømme lengre?
Har ikke blødd friskt blod, å det brune som kom var brunt, ikke overdrevent , meste var 2 ganger , hvor det fyller papiret, å så har d vært litt her og der.
Lurer på å bestille privat? Usikker. Pga diabetes får jeg gratis først i uke 12 tror jeg. Vet ikke om jeg klarer vente

Ville absolutt fått sjekket opp så du slipper og gå og lure :) :Heartpink krysser fingrene for at alt er bra!
 
Tok en digital som viste 2-3 men glemte meg, hadde kun drukket vann, glemte d skulle være konsentrert urin
 
Back
Topp