Økonomisk støtte til brystløft?

Jarmila

Betatt av forumet
Noen som vet om det går an? Få økonomisk støtte til brystløft?
Etter å ha ammet i 14 mnd og gått opp og ned i vekt ser ikke puppene mine ut[:(]

ja du kan få det hvis det er helsemessige årsaker til at du trenger reduksjon/løft.
regner med at du må ha henvisning av fastlege, men jeg er ingen ekspert på området!

ORIGINAL: skravla

ja du kan få det hvis det er helsemessige årsaker til at du trenger reduksjon/løft.
regner med at du må ha henvisning av fastlege, men jeg er ingen ekspert på området!

Hmm...Da lurer jeg på om ekstreeeeme komplekser regnes som helsemessige årsaker.
Klarer ikke å se på meg selv i speilet engang, og hvert fall ikke la noen andre se.[:(]

ORIGINAL: *LiLLa*

jepp, dersom du sliter veldig med det...
både jeg å mine søstre sliter med vond nakke, rygg å skuldre pga store å tunge bryster..
de har begge fått dekket forminskning med brystløft.
jeg skal åsså ta det, men tiden er ikke den rette ennå[:)]

Jeg bruker 90DD (uten at det sikkert er korrekt i og med at jeg aldri har fått de målt ordentlig), men har ikke så fryktelig mye vondt i nakke og rygg.
Men kanskje jeg skal ta kontakt med fastlegen min og spør og sondere terrenget litt! Det hadde gjort så utrolig mye for meg hvis jeg kunne fått det gjort!

ORIGINAL: ~Kine~

Jeg vet de fleste leger ønsker at man skal gå ned i vekt...(nå vet jeg ikke hva du veier da...) men jeg gikk ned 18kg og brukte fortsatt 75E
Mye plager i rygg og nakke...jeg er bare 157 høy..derfor fikk jeg...

Men hør med legen din:)

jeg skal også prøve å få når jeg er ferdig med å få barn! bruker str 75F, er 1.70 høy og veier 68 kilo. har hatt betenelse i skuldre flere ganger enn jeg kan huske!

Jeg var hos legen her om dagen, hun skulle ta sf mål, men fant ikke målebåndet.
Fortalte hun hadde hatt en med store pupper som ville ha dekt en operasjon.
Hun fortalte da at de må henge 22 (?) cm fra skulderen, da fikk man operasjonen dekt.
Dvs at brystvorten må være 22 cm nedenfor skulderen...

ORIGINAL: Lussi81

Jeg var hos legen her om dagen, hun skulle ta sf mål, men fant ikke målebåndet.
Fortalte hun hadde hatt en med store pupper som ville ha dekt en operasjon.
Hun fortalte da at de må henge 22 (?) cm fra skulderen, da fikk man operasjonen dekt.
Dvs at brystvorten må være 22 cm nedenfor skulderen...

Da tror jeg sannelig jeg får dekket den uten problemer for å si det sånn!![&:]

Back
Topp