Økende kvalme og brun utflod

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Trenger litt backing her nå kjenner jeg. Har vært helt utenfor meg selv i dag. Klarte ikke å stå opp før 11.30 og har hatt en økende kvalme i dag enn tidligere. Ikke kastet opp. Gikk på do nå og har brune crinonerester/brun utflod. Ikke frisk blod slik jeg hadde ved forrige sa, men da var det heller ikke crinonerester som var «i veien». Er bare 6+1 og vet det kan forekomme men akkurat som kroppen sier fra at noe ikke stemmer i dag.. har TUL 7+3. Noen med lik erfaring det har gått fint med?
 
Jeg skjønner at du blir bekymret, men håper at det er uskyldig. Jeg brukte Crinone da jeg gikk gravid med yngstemann, og fikk da ut rosafargede rester flere ganger. Gynekologen min sa at det er vanlig å få fargede rester. Jeg vet ikke om det er noe forskjell på det og brunt (brun =gammelt blod?) Jeg vet at det er flere som også har opplevd ulike farger med Crinone, til og med svarte Crinonerester. Jeg krysser fingrene for at det er uskyldig, og at det går fint med deg❤️
 
Hei♥️
jeg bruker lutinus. Igår oppdaget jeg lystbrun eller gult spotting. Tenkte det går sikkert fin. Men på kvelden når jeg skulle sette lutinus fikk jeg rosa utflod på tuppen. Fikk seff panikk da jeg har hatt SA og MA. Hadde TUL på mandag men ringte idag og fikk akutt time. Alt var fint på ul. Gyn sa det kan skylde pinnen som kommer borti i slimhinnen. Kanskje det er samme hos deg og?
 
Takk :Heartred:HeartredFornuften i meg sier det er normalt. Jeg går på blodfortynnende også og vet fargede rester ikke trenger å bety noe. Men fordi formen min generelt i dag er så mye verre ( den var det ved forrige sa og, mye vondt i magen dagene før) så blir jeg så redd og usikker. Og alt som er normalt er også starten på alt som kan være sa. Jeg får håpe det er borte i mårra!
 
Takk :Heartred:HeartredFornuften i meg sier det er normalt. Jeg går på blodfortynnende også og vet fargede rester ikke trenger å bety noe. Men fordi formen min generelt i dag er så mye verre ( den var det ved forrige sa og, mye vondt i magen dagene før) så blir jeg så redd og usikker. Og alt som er normalt er også starten på alt som kan være sa. Jeg får håpe det er borte i mårra!
Uff, at vi skal oppleve så mye usikkerhet i starten. Det er virkelig ikke greit!! Jeg har ikke vært gravid før, så skal ikke uttale meg. Men vil bare si at jeg håper virkelig det går bra. Du får oppdatere oss etterhvert på formen. Sender en god klem! :Heartred:Heartred
 
Hei♥️
jeg bruker lutinus. Igår oppdaget jeg lystbrun eller gult spotting. Tenkte det går sikkert fin. Men på kvelden når jeg skulle sette lutinus fikk jeg rosa utflod på tuppen. Fikk seff panikk da jeg har hatt SA og MA. Hadde TUL på mandag men ringte idag og fikk akutt time. Alt var fint på ul. Gyn sa det kan skylde pinnen som kommer borti i slimhinnen. Kanskje det er samme hos deg og?
Jeg har ikke fått noen rester på pinnen og tar bare en om dagen nå så får se i morgen. Men har jo gått på disse medisinene 4 uker nå og de er absolutt med på å gjøre slimhinnene skjøre. Satser på samme historie som deg :happy: fremskynder UL hvis det fortsetter hvertfall.
 
Håper det går fint, noe det helt sikkert gjør ❤️❤️ RosaGull hadde litt farge hun også og i dag fikk hun se tvillinger på UL❤️❤️❤️Håper dette er helt uskyldig!!
Ta vare på dere❤️❤️
 
Håper det går fint, noe det helt sikkert gjør ❤️❤️ RosaGull hadde litt farge hun også og i dag fikk hun se tvillinger på UL❤️❤️❤️Håper dette er helt uskyldig!!
Ta vare på dere❤️❤️
Takk :Heartred det har foreløpig ikke blitt noe mer. En del murringer og det er ikke en god følelse i kombinasjon med brun utflod, men får krysse fingrene for at det er Crinonen sin skyld!
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Krysser fingrene for at alt er bra :)
Tenker at så lenge det avtar og ikke øker så er det nok fint. Hvis det er SA eller MA så blir det nok bare mer og smertene vil nok også øke i styrke.
Men igjen så er det bare min erfaring, mange som har blødd veldig mye og så har det likevel gått helt fint ❤️
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Krysser fingrene for at alt er bra :)
Tenker at så lenge det avtar og ikke øker så er det nok fint. Hvis det er SA eller MA så blir det nok bare mer og smertene vil nok også øke i styrke.
Men igjen så er det bare min erfaring, mange som har blødd veldig mye og så har det likevel gått helt fint ❤️
Ikke kommet noe mer i natt og har alltid mest murringer om morgenen så litt vanskelig å si egentlig. Krysser fingrene for at crinonen som er satt inn nå forblir hvit. Fortsatt ikke opplevd fersk blod
 
Takk :Heartred det har foreløpig ikke blitt noe mer. En del murringer og det er ikke en god følelse i kombinasjon med brun utflod, men får krysse fingrene for at det er Crinonen sin skyld!
Det forstår jeg ❤️❤️Men det er ikke ferskt blod. Håper på det beste å krysser fingrene for deg! Stor klem❤️
 
I går hadde jeg ikke antydning til crinonerester mens i dag er de tilbake, dog noe lysere brun. Pga endo har jeg fått beskjed om å sette Crinonen annenhver dag vaginalt og analt. Den dagen jeg ikke setter vaginalt kommer det ut rester, det er jo logisk at Kroppen kvitter seg med det den ikke trenger og også når den ikke har fått ny samme dag vil jeg tro. Jeg tror det er slimhinnene som spiller meg et puss. Har ikke smerter, kun trøtt, ømme pupper og korte murringer/uggenhet.
 
Jeg får noen ganger ut litt rosa/gule Crinone-rester, nevnte det til gyn som sa at det visstnok var vanlig. Skjønner at du er stressa da❤️
 
Back
Topp