Økedagene...

jealie26

Gift med forumet
Hvor lenge kan de vare? kan det vare over to dager? Skjønner ingen ting jeg, jenta mi vil inntil puppen hele tiden i dag og!!

håper ikke det.....

Trodde de varte i et døgn jeg .. men er ikke sikker ..
vi har iallefall hatt på et døgn hitill, ikke lenger ..
hvor lenge har de slike økedager forresten? hvor gamle? slitsomt [8|][:-]

ORIGINAL: Godemine

Trodde de varte i et døgn jeg .. men er ikke sikker ..
vi har iallefall hatt på et døgn hitill, ikke lenger ..
hvor lenge har de slike økedager forresten? hvor gamle? slitsomt [8|][:-]

Ja.det lurer jeg også på... Og hvor ofte de har de? Dette er det andre døgnet vi har hatt, tror jeg. theo gav seg kl. 01.30 i natt, da hadde han ikke sovet siden kl 16.00.

jeg har så mye melk at vi har ikke hatt behov for økedøgn enda, heldigvis :p Men, har hørt de kan vare i 1-2 dager, og kommer ca hver 14.dag...

Det varte iallefall i to dager her nå, hun har vært våken i hele natt, sovet en halvtime av gangen...kan tro jeg var sliten...fikk sove 2 timer sammenhengende på morgningen i dag...da gav det seg til slutt...endelig!! [:)] i dag er hun seg selv igjen...

Ja, disse økedagene er slitsomme synes jeg. Man får jo ikke gjor annet enn å amme....
De kan godt vare et pår dager ja desverre.

Uff! Har hatt et slikt døgn nå [&:]
Ikke nok med at han ville spise hele tiden på dagen ,men han var også våken og sulten fra 02:10 til 08:00 ,da var jeg rimelig trøtt ja ...
Sa bare HJELP til mannen min når han våknet ,så han måtte gi flaske og ta morgenstellet samt få Asbjørn til å sove ...
Akkurat nå sover han og jeg håper inderlig at han våkner om og er seg selv i dag ...

Back
Topp