Noen som har gått igjennom dette med bebis enda? Tror vi hadde det igår, spiste ca hvert 30 minutt fra natt til i går og hele dagen igår. Inatt ammet hun 2-3 ganger bare og sover idag lengre økter. Matvrak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.. spør puppene mine De får kjørt seg.
Måtte inn på ammehjelpen å sjekke, syns 6 dager etter fødsel med øking var tidlig, men var visst helt vanligHer kjennes det ut som om hvert døgn er økedøgn. Har et lite matvrak som spiser til han spyr (sprutgulp?)
Måtte inn på ammehjelpen å sjekke, syns 6 dager etter fødsel med øking var tidlig, men var visst helt vanlig
Var litt treg av meg når lillemor skulle ha mat, mannen tok fingeren i munnen hennes og roper ut "Shit hvor hardt ho suger!!!" Kikket bare dumt på han og sa "ja, stakars trælefingern din! Niplene mine vet hvor hardt hun suger takk!!!"
Glad jeg lærte "fiskekroken" med første mann, ellers hadde jeg aldri fått henne av puppenJa, utrolig kraft i de lille små. Jeg må avbryte ammingen en del for å få han til rape/gulpe (for å unngå oppkast). Og det er ikke bare lett å få han til å gi slipp Heldigvis blir brystvortene litt herdet etterhvert
Glad jeg lærte "fiskekroken" med første mann, ellers hadde jeg aldri fått henne av puppen
Klarer du å få bebisen til å rape greit? Sliter skikkelig med ho her....
Haha, kjenner igjen krisa når puppen ikke kommer fort nok - ho får skikkelig mad dog blikk og brøler til!Har slitt med å få han til å rape. Har vært full krise her med en gang puppen ikke er i munnen hans. Nå godtar han i større grad at jeg tar puppen fra ham, og han er roligere når jeg holder han i rapestilling, noe som igjen har ført til at han raper mer. Skulle gjerne ha rapet enda mer da, for fortsatt sprutgulp innimellom :/ Gulper jenta di mye eller?