Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagene går over heldigvis. Første økedøgnet var verst. Varte ca 1 uke i strekk. Var mye skriking som man ikke klarte å forstå. Ville gråte selv. Neste gang var det bedre. Da forstod man det litt mer. Klarer å slappe mer av. Min er 8 uker
Følte hele dagen på dagtid. Natten Sov han ok og spiste normalt. Mye skriking. Han hadde også store problemer med søvn de første dagene. Var slitsomt. Min sov ok og var rolig i vogn. Hvis din er det og kan du prøve å trille litt så han får litt ekstra søvn mellom øktene. Men jeg måtte faktisk amme et par ganger ute. Ok å få litt pauseHvor ofte ammet du første gangen da?
Ja, det stemmer. Men etter 1-2 timer utrøstelig gråt fra en sulten baby synes jeg det er på sin plass og gi 20-30 ml erstatning, noe også for min egen del så jeg vet at babyen min faktisk har mat i magenFørste økedøgn her nå, hun er 4,5uke nå.. Fikk beskjed av helsesøster at vi ikke burde bruke erstatning, da kan man senke melkeproduksjonen.. Økedøgn er visst nødvendig for å øke melkeproduksjonen siden babyen trenger mer melk nå når h*n er større.. Skal komme ca hver 14. dag..![]()
Ja, det stemmer. Men etter 1-2 timer utrøstelig gråt fra en sulten baby synes jeg det er på sin plass og gi 20-30 ml erstatning, noe også for min egen del så jeg vet at babyen min faktisk har mat i magen![]()
Ja, men til gjengjeld varte det bare et ørlite døgn her daOkei, da skjønner jeg godt at du vil gjøre det
Har ikke vært så ille her da heldigvis, roer seg når jeg legger henne til puppen..![]()
Samme gjør vi herJa, det stemmer. Men etter 1-2 timer utrøstelig gråt fra en sulten baby synes jeg det er på sin plass og gi 20-30 ml erstatning, noe også for min egen del så jeg vet at babyen min faktisk har mat i magen![]()
Hvor gammel er hun og hva veier hun?Eg har no begynt å pumpe den eine puppen mens ho spise av den andre. Så her blir det flaske og pupp annakvar gang på vesla. Ska veie ho i mårra, så håpe eg har klart å snu vekta hennar då. Ellers veit eg ikkje ka eg ska gjer for at ho ska legge på seg![]()
Ho er 2 uker idag og veide 4080 for 3 dager sia (startvekt 4266)Hvor gammel er hun og hva veier hun?