Økedøgn..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
I natt var lillemor mer våken enn til vanlig.. Sov kun 2,5 timer i strekk mot 4-5 tidem vanligvis.. Dagen fortsatt i samme stil bare oftere.. Har ammet hver time i hele dag.. Vanligvis går det 2-3 timer mellom hver amming på dagtid.. Nå er mor sliiiiten og håper lillemor er sovnet for natten nå..:) Har sovet en time nå, så det er håp kanskje?:)
 
Der er fult mulig at hun sover lenger nå. Hos oss varer økedøgn i et døgn og dagen etter sover han lenge omgang.


Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
 
Når det gjelder økedøgn, spiser de mye ved hvert måltid? Eller er det bare litt? Lurer på om det er økedøgn på gang her.. Hun spiser ikke så mye om gangen, men hyppig..
 
Der er fult mulig at hun sover lenger nå. Hos oss varer økedøgn i et døgn og dagen etter sover han lenge omgang.


Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Ja, hun sovnet tilslutt kl 21.30 og sov da til kl 3 og deretter til kl halv 8. Så det var godt. I dag har hun sovet myyye til henne å være. knapt vært våken..:) litt godt også:)
 
Når det gjelder økedøgn, spiser de mye ved hvert måltid? Eller er det bare litt? Lurer på om det er økedøgn på gang her.. Hun spiser ikke så mye om gangen, men hyppig..
Hun spiser tomt på begge bryst.. er jo ikke fullt opp helt hos meg etter en time..
 
Hun spiser tomt på begge bryst.. er jo ikke fullt opp helt hos meg etter en time..
Kan være det er det som er problemet.. Haha, tenker ikke så langt! Har bare blitt så oppgitt over at jeg ikke har nok mat til henne



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan være det er det som er problemet.. Haha, tenker ikke så langt! Har bare blitt så oppgitt over at jeg ikke har nok mat til henne



Sent from my iPhone using BV Forum
Tror det er ganske vanlig å tenke at man sikkert ikke har nok mat når det er økedøgn.. Babyen blir jo aldri "fornøyd"..:)
 
Back
Topp