Økedøgn/matmonster?

Frksvima

Betatt av forumet
Min lille tulle spiser som en hest :p i dag syntes jeg deg har tatt litt av!

Hun er 16 dager i dag og får kun mme:)

Når hun var 5 dager gammel måtte jeg øke fra 60 ml til 90 ml. Og spiste igjennomsnitt hver 4-5 time. Men i dag har hun ligget i gjennom snitt på hver 3 time og flaska på 90 ml går rett ned! Men problemet er at hun fortsatt er sulten. Så finner en ny flaske og gir litt til og da drikker hun gjerne 40-60 ml ekstra :O sørger for at hun raper godt, og hun har heller ikke vist noen form for ubehag eller magevondt. Hun har hatt mange tisse bleier, men kun hatt avføring tidligere på dagen.

Litt Rådvill om jeg skal øke litt på hver flaske igjen eller prøve å holde det på 90 ml litt til? :) Ifølge doseringen på NAN boksen så er det 5-6 doseringer på 90 ml i døgnet..
 
Prøv å øk litt, kanskje bare et måltid eller to med litt ekstra gjør susen :) så lenge baby ikke overspiser skader det nok ikke :) det som står på boksen er nok bare veiledende tror jeg :)

Storebror fikk kun mme og han bestemte selv, så ikke på boksen. :)
 
Prøv å øk litt, kanskje bare et måltid eller to med litt ekstra gjør susen :) så lenge baby ikke overspiser skader det nok ikke :) det som står på boksen er nok bare veiledende tror jeg :)

Storebror fikk kun mme og han bestemte selv, så ikke på boksen. :)
Får prøve å gi litt ekstra da i noen av flaskene :) se om ikke det kan gjøre susen! ;)
 
Kan trøste deg med at økedøgn for meg som fullammer vil si at mini vil ha mat hver time på dagtid. Hver 3. time er jo luksus ;-P
 
Kan trøste deg med at økedøgn for meg som fullammer vil si at mini vil ha mat hver time på dagtid. Hver 3. time er jo luksus ;-P
Ja, det er veldig luksus! :p tror helt ærlig det hadde gått rundt for meg hadde ammingen funker, når jeg i tillegg er aleine. Så må innrømme at jeg nyter den luksusen for alt det er verd ;)
 
Lurer på om vi har litt øking for tiden.. Våkner ofte og vil ha pupp hele tiden.. Ellers er det bare kosen hun er ute etter..
 
Back
Topp