Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gamle var dere når dere fikk økedøgn?
Det lurer jeg også på. Hadde to økedøgn på rappen, blir veldig låst når det skjer.Hadde økedøgn i helga.
Hvor ofte kan de ha økedøgn?
Så fort babyen har behov for mer mat så kommer det økedøgn finnes ingen fasit da ingen babyer er likeDet lurer jeg også på. Hadde to økedøgn på rappen, blir veldig låst når det skjer.
Min er slik ofte på kveldene, men da fordi hun må bæsje. Sovner fint når bleia er skiftet.Når deres små har økedøgn er de veldig urolig ved brystet da? Altså at de kaver og tar brystet for så å slippe det. Suger i herdig, vifter med armer og bein osv? Lille våknet kl 07.00 og sovnet ikke igjen før 15.30. Er ikke det lenge for en 9 uker gammel baby å være våken? Gav han til slutt nan da jeg er så redd for at han ikke får melk av meg . Han var kjempe sulten og slukte 150 ml selv om han da hadde ligget til brystet i flere timer.. sovnet kort tid etterpå helt utslitt. Det har vært slik i 3 døgn nå
Lillebror har holdt på sånn i snart to uker. Først spiser han meg tom, så kan han kose og holde på sånn med å suge og slippe. Men da tror jeg ofte han har vondt i magen og prøver å roe seg ned med puppen uten å få det helt til.Når deres små har økedøgn er de veldig urolig ved brystet da? Altså at de kaver og tar brystet for så å slippe det. Suger i herdig, vifter med armer og bein osv? Lille våknet kl 07.00 og sovnet ikke igjen før 15.30. Er ikke det lenge for en 9 uker gammel baby å være våken? Gav han til slutt nan da jeg er så redd for at han ikke får melk av meg . Han var kjempe sulten og slukte 150 ml selv om han da hadde ligget til brystet i flere timer.. sovnet kort tid etterpå helt utslitt. Det har vært slik i 3 døgn nå
Lillebror har holdt på sånn i snart to uker. Først spiser han meg tom, så kan han kose og holde på sånn med å suge og slippe. Men da tror jeg ofte han har vondt i magen og prøver å roe seg ned med puppen uten å få det helt til.
Han virker da så sulten, men pga antallet våte bleier i døgnet og fin vektoppgang så tror jeg han får nok melk. Når lufta er ute tar han seg en skikkelig sup fra puppen og sovner.
Når han kaver og plages kan han gå mange timer uten å sove skikkelig ja. Dupper bare ved puppen innimellom, veldig slitsomt for han!Okei Er din lille våken så lenge av gangen da?
Når han kaver og plages kan han gå mange timer uten å sove skikkelig ja. Dupper bare ved puppen innimellom, veldig slitsomt for han!
Når deres små har økedøgn er de veldig urolig ved brystet da? Altså at de kaver og tar brystet for så å slippe det. Suger i herdig, vifter med armer og bein osv? Lille våknet kl 07.00 og sovnet ikke igjen før 15.30. Er ikke det lenge for en 9 uker gammel baby å være våken? Gav han til slutt nan da jeg er så redd for at han ikke får melk av meg . Han var kjempe sulten og slukte 150 ml selv om han da hadde ligget til brystet i flere timer.. sovnet kort tid etterpå helt utslitt. Det har vært slik i 3 døgn nå
Min lille vil av og til ligge ved brystet 24/7... Han kaver veldig når han egentlig er mett, men ikke vil slippe brystet tror jeg... Jeg har kanskje sagt det før, men jeg har også vært veldig redd for å ha mistet melken når han bare ville ligge på brystet time etter time... Men jeg fikk et råd om å stole på meg selv og Stole på at jeg produserte nok melk... Leste også at det er veldig vanlig at mange tror man har mistet melken når barnet vil ligge ved brystet ofte, men at det å gi erstatning kan føre til at de overspiser fordi de er vant til å spise til det blir tomt... Stol på deg selv