Ødelagte benklær i barnehagen

Hva med å kjøpe noe hun liker og si noe ala "må bruke brett når du sklir da, ellers blir den jo ødelagt"..

Hadde en periode hvor ullfleece luene til småen var full av greiner og møkk!!!!! Som aldri har gått bort. Dette var dyre ullluer.. Føler liksom at det må være gode luer i bhg når de er ute så mye...
Han rullet jo rundt i gjørma liggende, med hodet og alt som var. De skal få leke altså, men det går jo ann å prøve noe slikt.
 
Hva med å kjøpe noe hun liker og si noe ala "må bruke brett når du sklir da, ellers blir den jo ødelagt"..

Hadde en periode hvor ullfleece luene til småen var full av greiner og møkk!!!!! Som aldri har gått bort. Dette var dyre ullluer.. Føler liksom at det må være gode luer i bhg når de er ute så mye...
Han rullet jo rundt i gjørma liggende, med hodet og alt som var. De skal få leke altså, men det går jo ann å prøve noe slikt.
Det er kjempe kjedelig!
Hadde vært et kjempe tips OM hun likte å ha på klær. Tror hun nesten hadde gjort det med vilje om hun skjønner at hun ikke burde:hilarious: Jeg sa bare, 'Ojj, det var store hull. Du har lekt ' og så svarte hun 'JA! store hull, det var litt gøy' hehe

Jeg har sett at de oppfordrer henne til å bruke akebrett nå og foreløpig har hun ikke slitt ut noen bukser siden jeg la ut innlegget så det virker som de passer litt bedre på nå heldigvis. Det er som skrevet ikke slik at jeg kler henne i klær hun ikke skal få leke i og på et tidspunkt blir det flekker og hull men når det ble så store hull at jeg måtte kaste bukser hver eneste dag en ukes tid kjente jeg på det ja:wacky:
 
Back
Topp