Ødelagt bilstol - eller??

Mamma842

Forelsket i forumet
Når flyvertinnen kaster bilstolen bortover gulvet i flyet, er det rart av meg å bli fullstendig sjokkert over behandlingen?

Jeg har prøvd å argumentere for å få ha barnet i stolen under flyturen, siden barnet er veldig lite, men flyselskapet ønsket ikke dette, og lot oss ikke bestille ekstra sete for dette. Flyet var fullt når vi kom, så det kan kanskje ha vært en mulig årsak. Men for å sikre meg mot uforsiktig håndtering av stolen, tok jeg den likevel inn på flyet, så de kunne lagre den ombord under flyvningen. Men flyvertinnen tar imot setet, snur seg rundt til en slags bagasjeoppbevaring der inne, og kaster det bortover gulvet!! Altså, hun slapp det et godt stykke over gulvet, så det falt ganske hardt ned.

Hva gjør jeg nå? Regner med at setet er like helt og fortsetter å bruke det? Er det noe sted jeg kan få sjekket om det er blitt skade på setet? Kan jeg kreve erstatning fra flyselskapet? Har jeg godt nok "bevis"?
 
Prøv å ta av trekket og se etter synlige skader. Du må kunne bevise at gjenstander er ødelagt...
 
Sjekk det hos naf ;) da er du sikker. De kan nok også skrive noe for deg som hjelp om du ønsker å klage til flyselskapet ;)
 
Hør med barneutstyrsbutikk.. De ringte produsenten for meg da jeg lurte på om en tom base måtte byttes ut etter kollisjon.
 
Back
Topp