Øøøh, er kanel farlig eller noe?

LittleMonkii

Forumet er livet
Jeg spiser så og si aldri kanel, tror ikke jeg har gjort det en eneste gang i løpet av svangerskapet før nå. Jeg blandet en vaniljeyoghurt med eplebiter og MASSE kanel og etter det har det klikka fullstendig for han i magen.... 
Det har aldri vært noen reaksjon på når jeg har spist noe søtt tidligere, men nå ble det fullstendig sirkus der inne. Den spreller, snur seg og hikker eller noe.. Jeg lurer litt på om det er macarena.

Kanel er ikke farlig?
Det skal sies at jeg brukte mye kanel da jeg plutselig fikk et innfall om at jeg bare måtte ha kanel, men det smakte aldri "nok" på en måte... 

Det er veldig uvanlig at babyen er "gal".. Han har vært rolig og jeg har kjent veldig lite bevegelse hele veien, men nå plutselig er han karate kid. Kanskje jeg ga han kaneloverdose?
 
Dem sier det at en spiseskje kanel kan sette i gang fødsel.
 
Ok.. Jeg regner vel med at det går fint, men jeg spiste nok 2-3 spiseskjeer...
Da vet jeg til senere at det er greit å la det være med kun ett dryss.
 
Det er et gammelt kjerringråd at masse kanel kan sette i gang rier. Men det tar nok mer en et par spiseskjeer, he he!
Jeg trøkka i tryne gaaaanske mye på slutten forrige gang, he he he!!! 
 


Trone skrev:
Det er et gammelt kjerringråd at masse kanel kan sette i gang rier. Men det tar nok mer en et par spiseskjeer, he he!
Jeg trøkka i tryne gaaaanske mye på slutten forrige gang, he he he!!! 


Ok :p Det er jo ikke farlig om han kommer nå, er jo 38+5 i dag, men det skal vel en del til ja! Jeg ble litt satt ut av det voldsomme spetakkelet som startet inni her :p 
 


LittleMonkey skrev:
Ok.. Jeg regner vel med at det går fint, men jeg spiste nok 2-3 spiseskjeer...
Da vet jeg til senere at det er greit å la det være med kun ett dryss.


2-3 spiseskjeer?! Hehe, er ikke det nesten et helt krydderglass? 
 


Sannheten skrev:


LittleMonkey skrev:
Ok.. Jeg regner vel med at det går fint, men jeg spiste nok 2-3 spiseskjeer...
Da vet jeg til senere at det er greit å la det være med kun ett dryss.


2-3 spiseskjeer?! Hehe, er ikke det nesten et helt krydderglass? 

Det smakte aldri nok.. Den ble helt brun, så jeg regner med at det var noe sånt, men det kan jo hende jeg er helt elendig på "ca-mål" :p Har et forholdsvis stort "glass", men det synes godt at den er "brukt".... 
 


LittleMonkey skrev:


Sannheten skrev:


LittleMonkey skrev:
Ok.. Jeg regner vel med at det går fint, men jeg spiste nok 2-3 spiseskjeer...
Da vet jeg til senere at det er greit å la det være med kun ett dryss.


2-3 spiseskjeer?! Hehe, er ikke det nesten et helt krydderglass? 

Det smakte aldri nok.. Den ble helt brun, så jeg regner med at det var noe sånt, men det kan jo hende jeg er helt elendig på "ca-mål" :p Har et forholdsvis stort "glass", men det synes godt at den er "brukt".... 

Men det var nok godt tenker jeg :) Hadde bare drukket litt ekstra med vann før jeg la meg jeg, begynner ikke fødselen så har du motbevist enda en myte :) Men er ikke du ganske så klar?
 


Sannheten skrev:


Men det var nok godt tenker jeg :) Hadde bare drukket litt ekstra med vann før jeg la meg jeg, begynner ikke fødselen så har du motbevist enda en myte :) Men er ikke du ganske så klar?


Hehe, yes! Mythbuster :D

Joda, er jo klar, men ikke utålmodig. Er møkk lei av å være gravid, men er absolutt ikke klart for en baby til :p
Jeg har vel innfunnet meg med at han kommer, klar eller ei, så om han kommer i morgen eller om to uker blir på en måte det samme ;)
 


LittleMonkey skrev:


Sannheten skrev:


Men det var nok godt tenker jeg :) Hadde bare drukket litt ekstra med vann før jeg la meg jeg, begynner ikke fødselen så har du motbevist enda en myte :) Men er ikke du ganske så klar?


Hehe, yes! Mythbuster :D

Joda, er jo klar, men ikke utålmodig. Er møkk lei av å være gravid, men er absolutt ikke klart for en baby til :p
Jeg har vel innfunnet meg med at han kommer, klar eller ei, så om han kommer i morgen eller om to uker blir på en måte det samme ;)

Blir ofte litt tungt på slutten ja, får håpe dere sover godt i natt begge to etter turningen hans :)
 
antakeligvis like farlig som ostepop... her ble det full baluba etter en pose med de gule deilige poppene...
 
Hehe, men her pleier det ikke å være baluba i det hele tatt, ikke engang da jeg var til sukkerbelastning merket jeg noe ekstra liv :p

Jaja, nå er det stille som i grava her, så jeg får vel legge meg jeg og :p
 


Trone skrev:
Det er et gammelt kjerringråd at masse kanel kan sette i gang rier. Men det tar nok mer en et par spiseskjeer, he he!
Jeg trøkka i tryne gaaaanske mye på slutten forrige gang, he he he!!! 


haha :P Ja, du fekk vel i deg ca 3 spiseskeier kvar dag i ein periode?:P
 
Har liten tro på alle de rare kjerringrådene..
Prøvde mye rart jeg, men gikk to uker over likevel.
Du får heller prøve en mindre "dose" neste gang..hehe.
 


Tao skrev:
Har liten tro på alle de rare kjerringrådene..
Prøvde mye rart jeg, men gikk to uker over likevel.
Du får heller prøve en mindre "dose" neste gang..hehe.


Hehe, det var ikke for å prøve kjerringråd heller :p
Jeg fikk bare akutt lyst på kanel, sånn som her om dagen da jeg bare måtte bake lussekatter :p Det er ikke bare bare gitt!
 


LittleMonkey skrev:


Tao skrev:
Har liten tro på alle de rare kjerringrådene..
Prøvde mye rart jeg, men gikk to uker over likevel.
Du får heller prøve en mindre "dose" neste gang..hehe.


Hehe, det var ikke for å prøve kjerringråd heller :p
Jeg fikk bare akutt lyst på kanel, sånn som her om dagen da jeg bare måtte bake lussekatter :p Det er ikke bare bare gitt!


Jeg vet... Er gravid i 7.mnd selv og får jeg et kick så er det bare bånn gass..haha
 


Tao skrev:



Jeg vet... Er gravid i 7.mnd selv og får jeg et kick så er det bare bånn gass..haha


Her er det 12 dager til termin, og jeg håper jeg slipper å ha et nytt innfall hver dag :p
 
Back
Topp