Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet kusina mi måtte bryte opp munnen på sønnen sin og holde fingeren inne der så han ikke klarte å spytte det ut igjen :/Nei du min gutt på 1 år e veldigt kræsen.. Så de 5 ml mixturen e svår å få i han.
Hva smaker det? Om det ikke har så sterk smak kan det kanskje blandes i melk eller grøt. Hvis det har litt sterk smak så prøv å blande i syltetøy el... Hvis det kan blandes i mat da...?
Tror det isåfall skal stå i pakningsvedlegget. Pleier å stå om det skal taes sammen med mat eller helst utenom måltider.Eg trodde ikkje du kan blanda det me noet... ? Eller?? Det e ju en mixtur.
Uff nei det føler eg e overgrep.. Uff ungen får væl skrekk stakkarn.. Jag tog fram spryte som jag tar litt å litt i munnen..
Enig. Må man så må man.Her måtte vi tvinge, brukte sprøyte. Viktigste er å få i ungen medisin! Ser ikke på det som overgrep.
Bruk målesprøyte og sprut det inn på siden av tunga i stedet for midt på så smaker det litt mindreGodt smaker det nok ikke uansett men gi noe godt å drikke etterpå
IKKE bland det i noe (syltetøy, saft e.l) da smaken på medisinen ofte er så sterk at det da bare blir mer vond smak å få ned ettersom den overdøver smaken på det den blandes i
Noe kaldt på tunga før medisinen gis vil bedøve tunga litt så det ikke smaker så mye også (men ikke så lett til en ettåring)
Storesøster fikk bactrim når hun var ett år, og her måtte vi tvinge det inn...ikke noe moro for hverken liten eller storMen hun måtte jo ta den for å bli frisk så.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app