Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer det ikke hos deg på PC? Hvilken browser bruker du? Jeg bruker enten safari eller Google chrome og blir sånn på begge hos megHar du prøvd å bytte browser?
Skjer det ikke hos deg på PC? Hvilken browser bruker du? Jeg bruker enten safari eller Google chrome og blir sånn på begge hos meg
Babyverden funker jo som den skal, bare irriterende at banneren ikke holder seg på en linjeHar ikke prøvd siden macen min er irriterende treig og jeg gidder ikke gjøre noe med det bruker mobilen til det meste men bruker å skifte browser hvis noe ikke funker som det skal i en av dem. Løser seg stortsett alltid. Kildekoden kan være bais.
Hah hahha ja det kan jo være svaret. Har også 13" Mac kunne tilpassa seg lengden på disse banner’ne daTror kaaaanskje det har noe med skjermstørrelse? På jobb er det ikke slik, men der har jeg 21" skjerm. Har 13" MacBook hjemme, og det er sånn uansett hvilken browser jeg bruker (men jeg bruker BARE firefox og ingen kan ta det fra meg ).